мәлімет » Жамбыл обласы Сарысу ауданы "Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы" КММ
Коммунальное государственное учреждение
«Школа-гимназия имени Мухтара Ауезова»
отдела образования сарысуского района
управления образования акимата Жамбылской области
Приемная
+7(72634) 6-26-32
Бухгалтерия
+7 (72634) 6-26-32
Версия для
слабовидящих
28
июнь
2023

мәлімет

«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Cарысу ауданының білім бөлімінің Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемелекеттік мекемесінің өзін-өзі бағалау
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Жаңатас  қаласы                                         «19 »  июнь  2023 жыл                                                                 
  1. Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер:
Білім беру ұйымының толық атауы«Коммунальное государственное учреждение Cарысу ауданының білім бөлімінің Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы» управления образования акимата Жамбылской области  
Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекен-жайы)Жамбыл облысы  Сарысу ауданы  Жаңатас     қаласы   3-ші шағынаудан №16 үй
Индекс 080704
Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт)Телефон:     872634-6-26-32
Мектеп директоры: Сарсекова Кенжекул Дуйсенбековна
Эл.пошта: auezov.zhanatas@mail.kz
Web-сайт: auezov-zhanatas.mektebi.kz
Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының Т.А.Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі)«Коммунальное государственное учреждение Cарысу ауданының білім бөлімі» управления образования акимата Жамбылской области нің 01.08.2022 жыл № 357 бұйрығымен  Сарсекова Кенжекул Дуйсенбековна  директорлық лауазымға тағайындау туралы бұйрығы.
Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары (заңды тұлғаны және жарғыны мемлекеттік тіркеу не қайта тіркеу туралы анықтаманың/куәліктің көшірмесі қоса беріледі)Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі Жамбыл облысы Әділет департаменті Талас ауданаралық Әділет басқармасы  03 февраль     2021 жылы мемлекеттік  қайта тіркеуден өткен.
Алғашқы тіркелген күні: 21.03.2000 жыл
БСН 000340002224
 «Коммунальное государственное учреждение «Школа-гимназия имени Мухтара Ауезова» «Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы»  управления образования акимата Жамбылской области  
Жарғысына (бұдан әрі-Жарғы) өзгерістер енгізілді.
Рұқсат беру құжаттары (білім беру қызметіне лицензия және оған қосымша және (немесе) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарламаны жіберу туралы талон)«Қазақстан  Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Жамбыл облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті» мемлекеттік мекемесіне 
(алғашқы берілген күні) №KZ23LAA00023067 10.02.2021 жылы «Коммунальное государственное учреждение Cарысу  ауданының білім бөлімінің Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы» КММ
управления образования акимата Жамбылской области не лицензия берілген. Білім беру қызметімен айналысу үшін лицензияға қосымша лицензияланатын қызмет түрі-кадрларды даярлау бағыттарының атауы «Жалпы орта білім беру». Жамбыл облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаментінің 2021 жылғы  10 февральдағы  №128 бұйрығының негізінде берілді.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті Жамбыл облысының Білім саласындағы бақылау департаменті №KZ12RVK00007546
Берілген күні: 12.03.2012ж.
2. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұнына қойылатын талаптар: 
1) білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарының болуы және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарынамақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі 
1. Бүркітті 8 жылдық орталау мектебі -1958ж
 2. Мұхтар Әуезов орта мектебі – 1974ж
3. Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназия статусы-2007ж
  Күрделі  жөндеуден   өткен  жылы - 2015ж.      
Мектептің әр оқу жылдарындағы жылдық жұмыс жоспарлары жасалған.
        2020-2021, 2021-2022  оқу жылдарында мектеп «Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы бәсекеге қабілетті, шығармашыл, білімді тұлғаны қалыптастыру» тақырып аясында оқу-тәрбие процессін жүзеге асырды.
Мақсаты:
1. Оқу және тәрбие үрдісінде білім алушыларды білім беру ресурстары мен
технологияларына бірдей қолжетімділікті қамтамасыз ету.
2. Білім алуға деген жеке тұлғаның сұраныстарын қанағаттандыру,
функционалдық сауаттылықты жетілдіру.
3. Мектеп өмірін ізгілендіру мен демократияландыру арқылы оқушының жеке
тұлғасының интеллектуалды, рухани және дене бітімінің дамуының
қалыптасуына қолайлы жағдай туғызу.
4. Оқу-тәрбие жұмысының негізгі өзегі ретінде тұлғалық бағдарлы, гуманды 
тұлғалық педагогика идеясы ұстанымдарын қолдану.
5. Мәңгілік ел қазақ халқының ұлттық идеясының құндылықтарын енгізу,
рухани жаңғыру аясында бағыт беру.
Міндеттері:
  • оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету;
  • үздік практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу;
  • оқытудың сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету;
  • білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық
    дамуын қамтамасыз ету;
  • мектепті цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы   
    материалдық-техникалық базамен жарақтандыру;
  • білімді, құзырлы, шығармашыл, өзін-өзі және қоғамды дамытуға қабілетті
    елжанды  тұлға қалыптастыру.
 2022-2023 оқу жылдарында мектеп «Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы бәсекеге қабілетті, құзыретті жеке тұлғаны дамыту» тақырыбында жұмыс жасады.
Бұл тақырыпты іске асыру мақсаты: Преподавателидің шығармашылық әлеуетін және жеке тұлғаның қабілетін оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, сапалы білімге  қол жеткізу, рухани дамыған азаматты қалыптастыру болды. Оқушылардың парасаттылығын және жеке ой - өрісін дамыту. Осы мақсатты іске асыру  үшін төмендегі міндеттерді көздеді.
Міндеттері:
- мемлекеттік стандарт бойынша белгіленген жалпы білім беру;
- білім мазмұнына жаңалық енгізудің тиімді жаңа әдістерін іздестіру, оларды жүзеге асыра алатын мұғалімдерді даярлау.
- нәтижеге бағытталған білім беру мақсатында негізгі пәндер шеңберінен тысқары, жеке тұлғаның сұранысына, ерекшелігіне байланысты жеке басына бағытталған білім беру үрдісін ұйымдастыру.
- оқушыларға саналы әрі сапалы білім беру арқылы жоғары көрсеткіштерге жету.
- технологиялық деңгейге көшуге байланысты оқу-тәрбие процесінің
нормативті- құқықтық, ғылыми-әдістемелік және материалды-техникалық қамтылуын жаңарту;

- цифрлық инфрақұрылыммен және ресурстармен жабдықтау;

-мұғалімдердің   біліктілігін арттырудың қысқа мерзімді курстарына, оның ішінде онлайн  курстарына  қатыстыру;
- балалардың әлеуметтік  қорғалуын, конституциялық құқығын қамтамасыз ету;
- ең көп қажет етілетін бейіндер: математикалық- жаратылыстану және қоғамдық-гуманитарлық білім беру бейіндері бойынша даярлықтың жоғары
дәрежеде іске асуын қамтамасыз ету.
-білім сапасын арттыру   мақсатында  белсенді оқыту  тәсілдерін   анықтаудағы  LESSON STUDY үдерісін жүргізу;
-инклюзивті  білім   беру  жағдайындағы  ерекше   білім  беруге  қажеттілігі бар балаларды оқыту үдерісін  жетілдіру;

-білім алушыларға сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету;

-уртеден кәсіби бағдар беру жұмысын жүргізу;
-мұғалімдер мен оқушылардың  пәндік олимпиадаларына қатысу арқылы  нәтижелерге қол жеткізу;
-«Оқуға құштар мектеп», «Дебаттар», «Өзін-өзі басқару күні», жобаларын іске асыру;
-мұғалімдерді облыс, республика  көлеміндегі кәсіптік байқауларға қатыстыруға әдістемелік көмек көрсету;
-оқушылардың білім жетістіктерін бағалауға арналғанхалықаралық салыстырмалы  зерттеулерге дайындықты  ұйымдастыру     (TIMSS, PISA, PIRLS,TALIS);
-дарынды және талантты    оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытуда аудандық, облыстық, республикалық шығармашылық   жарыстар мен олимпиадаларға, интелектуалды ойындар мен   пікір сайыстарға қатыстыру;
-«Рухани жаңғыру» қоғамдық сананы жаңғырту бағдарламасының 6 бағытын ескере отырып, тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріндегі ауқымды идеялар мен тәсілдерін жүзеге асыру;
-қосымша білім беру қызметтері желісі арқылы оқушылардың өзін іс жүзінде танытуына жағдай жасау, шығармашылық жұмыстарының электронды портфолиосын құру;
-ББЖМ-ға байланысты   негізгі пәндер бойынша мұғалімдердің дайындықтарын  жүйелі жүргізуге бақылау жасау;
-көп балалы, тұрмысы төмен отбасы балаларына әлеуметтік қолдау көрсету, аз қамтамасыз етілген отбасы балаларын тегін ыстық тамақпен қамтасыз ету;
-білім алушылардың   бойына жалпыұлттық идеялардың құндылықтарын сіңіру, көшбасшылық қасиеттерін арттыру, 
-білім алушылардың өз денсаулықтары үшін әлеуметтік құзыреттілік пен жауапкершілігін көтеруді ұйымдастыруға жағдай жасау;
-құқық бұзушылық пен  қылмыстың алдын алу бойынша психологиялық түзету- дамыту  жұмыстарын күшейту;
   Мектептің әр оқу жылдарындағы жылдық жұмыс жоспарлары жасалған   және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес.
2) білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 ноябрьдағы №500 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және МЖМБС талаптарына сәйкестігі  
Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясының 2020-2023 оқу жылында білім беру процесін ұйымдастыруда қолданыста болған нормативтік-құқықтық актілер төмендегідей:                                                       №1кесте
Білім беру деңгейлеріМЖМБСТиптік оқу жоспарларыТиптік оқу бағдарламалары
2020-2021 оқу жылы
Мектепалды дайындықҚР МЖМБС
(№604) 31.10.2018ж)
12.12.2012 №55712.08.2016 №499
1-4 сыныптар08.11.2012 №500
(4.09.2018 №441)
03.04.2013 №115
(8.04.2016 №226
10.05.2018 №199
17.10.2018 №576)
5-9 сыныптар8.11.2012 №500
(4.09.2018 №441
17.08.2020 №350)
03.04.2013 №115
(25.10.2017 545)
10-11 сыныптар8.11.2012 №500
(4.09.2018 №441
15.05.2019 №205
17.08.2020 №350)
3.04.2013 №115
(27.07.2017 №352
07.03.2019 №105
21.04.2020 №154
2021-2022 оқу жылы
Мектепалды дайындықҚР МЖМБС
(№604) 31.10.2018ж
(№372) 28.08.2020ж
12.12.2016 №557
12.05.2020 №195
12.08.2016 №499
1-4 сыныптар08.11.2012 №500
(20.08.2021 №415)
03.04.2013 №115
5-10 сыныптар8.11.2012 №500
(20.08.2021 №415)
11 сыныптар8.11.2012 №500
(26.03.2021№ 125)
2022-2023 оқу жылы
Мектепалды дайындықҚР МЖМБС
(№348) 03.08.2022ж)
12.12.2016 №557
09.08.2022 №394
12.08.2016 №499
1-4 сыныптар
30.09.2022 №412
08.11.2012 №500
03.04.2013 №115
5-9 сыныптар
(12.08.2022 №365)
10-11 сыныптар
30.09.2022 №412
08.11.2012 №500

      2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 декабрьдағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2018 жылғы 10октябрьдағы № 556 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), 2020-2021оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезінде білім беру ұйымдарында оқу процесін жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 августдағы № 345 бұйрығымен бекітілген әдістемелік ұсынымдар және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 28 августдағы № ҚР ДСМ-98/2020 бұйрығымен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген қағидалар, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 15 июльдегі № 281 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу бағдарламасы,Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 мартдағы № 105 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 21 апрельдегі №154 бұйрығы;
    2021-2022 оқу жылында 2020 жылғы 12 майдағы №195 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 декабрьдағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбиемен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 мартдағы № 105 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспары, «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің  2021   жылғы  31  августдағы   №  444  бұйрығымен   бекітілген
«Коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты шектеушаралары кезеңінде орта білім беру ұйымдарында дәстүрлі (штаттық) 2021-2022 оқу жылындағы оқу процесін ұйымдастыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдар» және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық  талаптар»   санитариялық  қағидаларын  бекіту   туралы «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 августдағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің 2021жылғы 25 августдағы қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» №36 «2021-2022 оқу жылында білім беру ұйымдарында короновирустық инфекцияның алдын алу бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалықіс-шараларды жүргізу туралы» ҚР Денсаулық сақтау министрінің бұйрығы басшылыққа алынып жасалынды.
    2022-2023 оқу  жылында Қазақстан Республикасы   Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 августдағы бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 декабрьдағы №557 бұйрығымен бекітілген  Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 ноябрьдағы №500 бұйрығымен бекітілген  «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары (Қазақстан Республикасы  Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 августдағы №365 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), «2022-2023  оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 августдағы  № ҚР ДСМ-76 бұйрығының 4 қосымшасы  басшылыққа   алынып, сабақ кестесі  жасалынды.
  2022-2023 оқу  жылында Қазақстан Республикасы  Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 августдағы бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 декабрьдағы №557 бұйрығымен бекітілген  Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 ноябрьдағы №500 бұйрығымен бекітілген   «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары (Қазақстан Республикасы  Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 августдағы №365 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) және (Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 сентябрьтегі №412 бұйрығы)  «2022-2023   оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 августдағы  № ҚР ДСМ-76 бұйрығының 4 қосымшасы  басшылыққа   алынып, сабақ кестесі  жасалынды.
2022-2023 оқу жылындағы жұмыстық оқу жоспары 2022 жылғы 29 августдағы №8   педагогикалық кеңес шешімімен бекітілді.
2) білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі): Бейінді оқыту – жалпы білім беретін мектептердің жоғарғы сатысында даралап оқытуға, оқушының әлеуметіне және мектептің жоғарғы сатысының орта және жоғарғы кәсіптік білім беру мекемелерімен сабақтастығына бағытталған арнайы дайындық жүйесі.
Мектепте білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды  (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі) жүзеге асырылуда. 
2022-2023 оқу жылында 1-11 сыныптар аралығында Қазақсатан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 ноябрьдағы №500 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (Қазақсатан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылы 12 августдағы №365 бұйрықпен өзгертулер мен толықтырулар енгізілген)  және (Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 сентябрьтегі №412 бұйрығы)   жалпы білім беру мазмұны бойынша жұмыс жасауда. 
1-сыныптағы «Цифрлық сауаттылық» пәніне 0,5 сағат берілген. Ол 2022-2023 оқу жылының екінші жарты жылдығында (2023 жылдың январьынан бастап) оқытылады.
2022-2023 оқу жылында 10-11 сыныптар жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық  бағыты бойынша оқиды. 
«Жаhандық құзыреттілік» таңдау пәндері бойынша «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» курсы 10-11 сыныптарға енгізілді.  
Мектепте қолданбалы курстар мен таңдау пәндерінің  талапқа сай өткізілуі мектеп әкімшілігі тарапынан үнемі бақылауда болады. 
Мектеп психологі тарапынан білім алушылардың кәсіптік бейінділіктерін анықтау мақсатында жұмыстар өз уақтысында жасалып отырды. Білім алушының бейіміне  қарай сынып жетекшісімен бірлесе отырып, зерттелген оқушыға болашақта қандай мамандықтың  иесі болуы мүмкін екені айтылады. Пән мұғалімдері мектеп оқулығындағы материалды  жан-жақты түсіндірді. Нәтижесінде бейінді және бейіналды сыныптарда оқушылар жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндерден аудандық, облыстық  олипиадаларда жетістіктерге жетті. 
8) ЖББ ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын, гимназиялық компоненттерді іске асыру (2020-2021,2021-2022,ағымдағы оқу жылының  вариативтік компонент сабақ кестелерінің көшірмелері, сонымен қатар зияткерлік олимпиадалар мен конкурстарға қатысу нәтижелері қоса беріледі): 
2020-2021 оқу жылындағы вариативтік компоненттіңфакультативтеріментаңдаукурстары
1-4сыныптар
СыныбыТаңдау бойынша сабақтарСағат саныБелсенді-қозғалмалысипаттағы жеке жәнетоптықсабақтарСағатсаны
11«а,ә,б»Көркемжазу3Қоршаған орта 3
21«а,ә,б»Тіл дамыту3Қызықты математика 3
31«а,ә,б»Әдептілік әліппесі 3

41«а,ә,б»Логика 3

51 «в,г,д,е»-
Қоршаған орта 4
61 «в,г,д,е»-
Қызықты математика 4
72 «а,ә,б,в»Ғажайып табиғат4Мәнерлеп оқу тәсілдері 4
82 «а,ә,б,в»Тіл дамыту 4

92 «а,ә,б,в»Логикалық математика 4

102 «а,ә,б,в»Көркем жазу 4

113 «а,ә,б,в»Тіл дамыту4

123 «а,ә,б,в»Жас өлкетанушы4Қазақтың ұлттық-рухани қазыналары 4
133 «а,ә,б,в»Шешендік өнер4Поэзия баспалдағы4
143 «а,ә,б,в»Логикалық математика 4

153 «а,ә,б,в»Көркем сөз оқу 4

164«а,ә,б»Жас өлкетанушы 3Логикалық математика3
174«а,ә,б»Тіл дамыту3

184«а,ә,б»Шешендік өнер3

194«а,ә,б»Қызықты грамматика 3

Элективтікурстар
15Сөз құрамын оқыту 7
2Ұлы географиялық ашылулар 3
3
Өзін-өзі тану әлемі 4
16Мәңгілік ел7
2
3
Өлкетану 4
Қазақстанның қызыл кітабына енген өсімдіктер мен жануарлар әлемі4
4Ұлттық шешендік өнер 3
5Риторика 3
17Ғаламдық география3
2Риторика 3
18Туған өлке тарихы2
2Оқу сауаттылығы 5
3Informatics / ағылшын 1
4Халықаралық (Times және Piza) тапсырмаларын шығару жолдары 4
19Зайырлылық және дінтану негіздері6
2Мұхтартану2
3Абайтану 6
4Физикалық, техникалық модельдеу 2
5Құндылықтар негізі 2
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты  бойынша
15Сиқырлы политра 3
2Ұлттық қолөнер4
16
6
Робототехника негіздері 2
2
«Ғажайып фигуралар»2
3
Оригами 3
17Көшбасшы мектебі 3
2
Футбол әдіс тәсілдері 3
18Жаңартылған баскетбол2
2
Тіл білімінің негіздері4
19Ғаламшардың ғажайыптары мен құпиясы2
2
Ұлттық қолөнер4
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша
10 «А,Ә» жаратылыстану-математикалық бағытГеоэкология2
Биофизика элементтері2
Күрделілігі жоғары химиялық есептер шығару 2
Мәтіндік есептер2
Саясаттануға кіріспе1
АӘД2

Эссе жазудың стратегиясы1
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша
10 «Б» қоғамдық -гуманитарлық бағытКүрделілігі жоғары химиялық есептер шығару1
Биофизика элементтері1
АӘД1
Ағылшын тілі грамматикасы1
Информатика әлемі1

Мәтінмен жұмыс істеудің тиімді жолдары1

Web-дизайн




Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша
11 «А,Ә» жаратылыстану-математикалық бағытЛогикалық есептерді шешу тәжірибесі 2
Дүниежүзі демографиясы2
Күрделілігі жоғары химиялық есептер шығару жолдары 2
Мультимедиялық технология 2
Күрделілігі жоғары физикалық есептер шығару практикумы 1
Этнолингвистика 1
Физикадан эксперименттік есептерді шығару 1
Іскерлік қазақ тілі1
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша
10 «Б» қоғамдық -гуманитарлық бағытКүрделілігі жоғары химиялық есептер шығару1
Биофизика элементтері1
АӘД1
Ағылшын тілі грамматикасы1
Информатика әлемі1

Мәтінмен жұмыс істеудің тиімді жолдары1

Web-дизайн1




     2021-2022 оқу жылындағы вариативтік компоненттің факультативтері ментаңдаукурстары
1-4сыныптар
СыныбыТаңдау бойынша сабақтар гимназиялық компонентСағатсаныБелсенді қозғалмалы жеке және топтық жұмыстар гимназиялық үйірмелерСағатсаны
11«а,ә,б,в»Көркем жазу 4Сандар сыры4
21«а,ә,б,в»Тіл дамыту4Ертегілер елінде 4
31«а,ә,б,в»Логика 4Тіл ашар4
41«а,ә,б,в»Әдептілік әліппесі 4Шебер қолдар6
52 «а,ә,б»Сауаттылық әлемі 3Жұмсақ ойыншық3
62 «а,ә,б»Көркем жазу 3Қоршаған орта және экология3
72 «а,ә,б»Геометрия әлемі3Қызықты дүниетану3
82 «а,ә,б»Логика әлемінде 3Шебер қолдар4,5
93 «в,г,д,е»
4Шебер қолдар4
103 «а,ә,б,в»Тіл дамыту4Жас зерттеушілер 4
113 «а,ә,б,в»Математика күнделікті өмірде4Ұлттық ойындар4
123 «а,ә,б,в»Геометрия әлемінде 4Қызықты дүниетану 4
133 «а,ә,б,в»Логика әлемінде 4Шебер қолдар6
143 «г,д,е,ж»

Сиқырлы қылқалам4
154«а,ә,б,в»Геометрия әлемінде 
Ұлттық ойындар4
164«а,ә,б,в»Экономикаға кіріспе
Қызықты дүниетану4
174«а,ә,б,в»Тіл дамыту
Зерек4
184«а,ә,б,в»Оқушылардың сауаттылығын дамыту тапсырмаллары
Шебер қолдар6
194 «г,д,е,ж»

Жас зерттеушілер4
                                  5-11сыныптар
СыныбыЭлективті курстар СағатсаныБелсенді қозғалмалы жеке және топтық жұмыстар гимназиялық үйірмелерСағатсаны
15 «а,ә,б»Парасаттылық және әдеп 7Робототехника негіздері 3
25 «а,ә,б»Лексика әлеміне саяхат 3Жас баскетюолшылар3
35 «в,г,д,е»Мәтінді талдауға үйрету4

45 «а,ә,б»

Былғары доп3
55 «а,ә,б»

Оригами 4,5
66 «а,ә,б»Экология3Шахматтағы ғажайып фигуралар4
76 «а,ә,б»Сөз таптарының түрленуі6Сиқырлы политра3,5
86 «б»Хор өнері1Робототехника негіздері1
96 «а,ә,б»

Футболдың әдіс-тәсіллдері3
106 «а,ә»

Ән жанрлары2
116 «в,г,д,е»Шешендік сөз өнері4

127 «а,ә,б,в»Эмоционалды интелект7Оригами6
137 «б,в»Физикалық процестерді модельдеу 2Жас волейболшылар4
147 «а,ә,б,в,г»(Times және Piza) тапсырмаларын шығару жолдары5Шебер қолдар4
157 «д,е»
7 «а,ә»
Тоғызқұмалақ логикамен үндес2Ғажайып фигуралар2
167 «б,в»

Жас баскетболшылар2
178 «а,ә,б,
в,г,д»
Медиасауаттылық 6

188 «а,ә,б,
в,г,д»
Туған өлке тарихы6

198 «а,ә,б»
8 «а»
8 «ә»
8 «б»
ІТ-дегі бизнес3Сәндік қолданбалы өнер
Волейбол әлемінде
Жас техник
Зерде
Шахматтағы ғажайып фигуралар
Композиция 
4,5
3
3
1
1
1
209 «а,ә,б,
в,г,д»
Зайырлылық және дінтану негіздері6

219 «а,ә»

Сәндік бұйымдар3
229 «а,ә»

Баскетболдың әдіс-тәсілдері2
239 «а,ә»

Ұлттық қолөнер2
249 «а,ә»

Үстел тенисі2
Элективті курстар
10 «Ә,Б» жаратылыстану-математикалық бағытКәсіпкерлік және бизнес негіздері2
Әлем ғажайыптарына саяхат2
Жоғары деңгейлі физикалық есептер шығару 1
Заманауи программалау тілі-Python1
Сауатты сөйлеу жолдары 1
Элективті курстар
10 «А» қоғамдық -гуманитарлық бағытКәсіпкерлік және бизнес негіздері1
Әлемдік өркениеттер тарихы1
Эссе жазудың стратегиясы1
Көркем шығарманы оқыту 1
Саясаттану 1

Сауатты сөйлеу жолдары 1

Қазақ тілінің стилисикасы1




Элективті курстар
11 «А,Ә» жаратылыстану-математикалық бағытКәсіпкерлік және бизнес негіздері2
Дүниежүзі демографиясы 2
Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты 2
Нанотехнологияға кіріспе2
Элективті курстар
11 «Б» қоғамдық -гуманитарлық бағытКәсіпкерлік және бизнес негіздері1
Дүниежүзі демографиясы 1
Эссе жазудың стратегиясы1
Логикалық есептерді шешу тәжірибесі 1
Қазақ жерінде ХІХ-ХХ ғасырларда жүргізілген реформалар1

Тоғызқұмалақ-есептеу сандары 1

2022-2023 оқу жылындағы вариативтік компоненттің факультативтері мен
таңдау курстары
Үйірме атауыСыныпсағат саныҮйірме атауысыныпсағат саны
1"Ертегілер елінде"1 "А"1"Таңғажайып шахмат"2 "А"1
2"Ертегілер елінде"1 "Ә"1"Таңғажайып шахмат"2 "Ә"1
3"Ертегілер елінде"1 "Б"1"Таңғажайып шахмат"2 "Б"1
4"Ертегілер елінде"1 "В"1"Таңғажайып шахмат"2 "В"1
5"Ертегілер елінде"1 "Г"1"Таңғажайып шахмат"2 "Г"1
6"Ертегілер елінде"1 "Ж"1"Таңғажайып шахмат"2 "Ғ"1
7"Ертегілер елінде"1 "Д"1"Таңғажайып шахмат"2 "Д"1
8"Ертегілер елінде"1 "Е"1"Таңғажайып шахмат"2 "Е"1
Үйірме атауыСыныпсағат саны Үйірме атауысыныпсағат саны 
1"Сиқырлы қылқалам" 3 "А"1"Таңғажайып шахмат" 4 "А"1
2"Сиқырлы қылқалам" 3 "Ә"1"Таңғажайып шахмат" 4 "Ә"1
3"Сиқырлы қылқалам" 3 "Б"1"Таңғажайып шахмат" 4 "Б"1
4"Сиқырлы қылқалам" 3 "В"1"Таңғажайып шахмат" 4 "В"1
5"Сиқырлы қылқалам" 3 "Г"1"Жас зерттеуші" 4 "Г"1
6"Сиқырлы қылқалам" 3 "Д"1"Жас зерттеуші" 4 "Д"1
7"Сиқырлы қылқалам" 3 "Е"1"Жас зерттеуші" 4 "Е"1




"Жас зерттеуші" 4 "Ж" 1
Үйірме атауысыныпсағат саны Үйірме атауысыныпсағат саны 
1Жаһандық құзыреттілік5 "а,ә,б,в,
г,д,е,ж"
4Жаһандық құзыреттілік6 "а,ә,б,в,
г,д,е"
3,5
2Жаһандық құзыреттілік7 "а,ә,б,в,
г,д,е,"
3,5Жаһандық құзыреттілік8 "а,ә,б,в,
г,д,е,"
3,5
3Жаһандық құзыреттілік9 "а,ә,б,в,
г,д,е,"
3,5Жаһандық құзыреттілік10 «а,ә,б»3
4Жаһандық құзыреттілік11 «а,ә,б»3---
гимназиялық компонент сыныпсағат саны гимназиялық үйірмесыныпсағат саны 
1Көркем жазу1 "а,ә,
б,в"
4"Сандар сыры" үйірмесі  1 "а,ә,
б,в"
4
2Тіл дамыту1 "а,ә,
б,в"
4"Жаратылыстану жұмбақтары" үйірмесі 1 "а,ә,
б,в"
4
3Математика1 "а,ә,
б,в"
4"Тілашар" үйірмесі1 "а,ә,
б,в"
4
4Әдептілік әліппесі1 "а,ә,
б,в"
4"Шебер қолдар" үйірмесі1 "а,ә,
б,в"
4
5Әдебиеттік оқу2 "а,ә,
б,в"
4"Мәнерлеп оқу"2 "а,ә,
б,в"
4
6Тіл дамыту 2 "а,ә,
б,в"
4"Қоршаған орта және экология"2 "а,ә,
б,в"
4
7Көркем жазу2 "а,ә,
б,в"
4"Қызықты дүниетану"2 "а,ә,
б,в"
4
8Математика 2 "а,ә,
б,в"
4"Шебер қолдар" 2 "а,ә,
б,в"
4
9Тіл дамыту 3 «а,ә,б»3"Жас зерттеушілер"3 «а,ә,б»3
10Математика3 «а,ә,б»3"Ұлттық ойындар"3 «а,ә,б»3
11Көркем жазу3 «а,ә,б»3"Отбасылық оқу сағаты"3 «а,ә,б»3
12Мәнерлеп оқу3 «а,ә,б»3"Шебер қолдар"3 «а,ә,б»3
13Оқу сауаттылығы4 "а,ә,
б,в"
4"Ұлттық ойындар"4 "а,ә,
б,в"
4
14Тіл дамыту4 "а,ә,
б,в"
4"Жас зерттеуші"4 "а,ә,
б,в"
4
15Көркем жазу4 "а,ә,
б,в"
4"Парасаттылық және әдеп үйірмесі"4 "а,ә,
б,в"
4
16Математика4 "а,ә,
б,в"
4"Шебер қолдар"4 "а,ә,
б,в"
4
     Білім мазмұны теориялық негіздерге сүйене отырып дайындалған, ұсынылатынкурстар өзінің негізгі мақсат міндеттері мен атқартын қызметі дұрыс жолғақойылған, білім алушылар өз бетімен ізденіп білім алуға талпынуда,алғанбілімдерінөмірдеқолданабілугеүйретеді,ғылымның,өндірістің,өнердіңбелгілі бір саласында озық нәтижеге қол жеткізе алатын мамандықты таңдауғабағытталған.
2022-2023 оқу жылдарында мемлекеттік міндетті жалпы білім беру стандарттарына сәйкес мектепте вариативті компоненттегі курстар білім алушылардың қызығушылықтары мен таңдаулары негізінде алынып, бағдарламалар әдістемелік бірлестіктердің ұсынысы бойынша педагогикалық кеңесте бекітіліп, сабақ кестесіне енгізілді. 
Курстардың оқыту мақсаттары: біріншіден,  оқушыларды кәсіби бағдарлау. Осы мақсаттарға сәйкес  курстар келесі талаптарға сәйкес жоспарланған: 
-оқытуды ұйымдастырудың оқушы мен мұғалімнің білімге қажеттілігіне, оқушылардың болашақ кәсіби іс-әрекеттеріне сәйкес әдіс-тәсілдеріне сүйенуі;
-оқушыларды теориялық тұрғыдан негізделген оқыту барысында сәйкес практикалық іс-әрекетке тарту;
- жеке тұлғалық мәнінің болуы, кәсіби кадрларды дайындау тұрғысынан, сондай-ақ, оқушының жеке тұлғасын дамытудағы өзектілігі ;
- оқушының әлеуметтенуіне және түрлі жағдаяттарға бейімделуіне мүмкіндік туғызуы және саналы түрде кәсіби тұрғыдан өзін-өзі анықтауға мүмкіндік 
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив