Материалы за Сентябрь 2025 года » Страница 3 » Жамбыл обласы Сарысу ауданы "Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы" КММ
Коммунальное государственное учреждение
«Школа-гимназия имени Мухтара Ауезова»
отдела образования сарысуского района
управления образования акимата Жамбылской области
Приемная
+7(72634) 6-26-32
Бухгалтерия
+7 (72634) 6-26-32
Версия для
слабовидящих
"Балақайлар" мектебі-2025 оқу жылы
08
сентябрь
2025
"Балақайлар" мектебі-2025 оқу жылы
« Коммунальное государственное учреждение «Школа-гимназия имени Мухтара Ауезова» Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы» управления образования акимата Жамбылской области нде  бастауыш сынып (МАД, 1-сыныпқа  қабылданатын  оқушылар арасында ) «Балақайлар» мектебі жұмыс жасады.  "Балақайлар" мектебі – мектеп табалдырығын алғаш аттайтын бүлдіршіндерді бейімдеуге арналған маңызды жоба. Қазіргі таңда мектебімізде 200 оқушы білім алуда, оның ішінде 160 бала 1-сыныпқа өтініш беріп, 40 бала дайындық курсына қатысып
«Отбасы күні»
08
сентябрь
2025
«Отбасы күні»
#адал азамат Отбасы – әр баланың ең алғашқы мектебі, ал ата-ана – оның ең үлкен ұстазы.  2025 жылдың сентябрь айында Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясында «Отбасы күні» мерекесіне орай оқушылардың отбасына деген сүйіспеншілігін арттыру мақсатында *«Отбасы – тірегім, қуатым, шабытым» тақырыбында оқушылар арасында іс-шаралар ұйымдастырылды. Оқушылар өз отбасы мүшелерін таныстырып, отбасы құндылықтары туралы әңгімелеп, суреттер  ұсынды. Мерекелік шара арқылы оқушылар отбасының жылулығын,
Ұлдар жиналысы
04
сентябрь
2025
Ұлдар жиналысы
2025 жылдың 2 сентябрь күні Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясында 9-11-сынып оқушылары арасында қыздар мен ұлдар жиналысы өткізілді. Жиналыста мектеп-гимназия директоры К.Сарсекова оқушыларға Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің «Білім беру ұйымдарының ішкі тәртіптемесінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» 2024 жылғы 28 августдағы  №227 бұйрығын қайталама таныстырды. Онда тәртіп пен білімге аса назар аударып, білім алушылар мен педагогтардың міндетті мектеп формасын сақтау