мәлімет » Жамбыл обласы Сарысу ауданы "Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы" КММ
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Сарысу ауданының білім бөлімінің
«Мұхтар әуезов атындағы мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72634) 6-26-32
Есепші бөлімі:
+7 (72634) 6-26-32
Нашар көрушілер
нұсқасы
28
маусым
2023

мәлімет

2022-2023 оқу жылындағы 9 сыныптар бойынша мемлекеттік  
 емтихан    қорытындысы
  1. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен емтихан қорытындысы      02.06.2023 жыл
қ/сСыныптар Оқушы     саны «5»     «4» «3»б/сү/с
123912291%100%
221129-100%100%
32399578%100%
425516484 %100%
525517387 %100%
623316487%100%

Барлығы14043791887 %100%
  1. Математика  пәнінен емтихан қорытындысы      06.06.2023 жыл
қ/ссыныптарОқушы саны «5»  «4» «3»б/сү/с
123515386%100%
221117386 %100%
323514483%100%
425118676 %100%
525116868 %100%
623217483%100%

Барлығы14025872880%100%
3. Орыс тілі   пәнінен емтихан қорытындысы      09. 06. 2023 жыл
қ/ссыныптарОқушы саны «5»  «4» «3»б/сү/с
1231010387 %100%
221116481 %100%
323129291%100%
425-19676 %100%
525314868 %100%
623415483 %100%

Барлығы14040732781 %100%
  1. Таңдау пәндері  бойынша  емтихан қорытындысы      13 .06.2023 жыл
қ/ссыныптароқушы
 саны
таңдаған пәні «5»  «4» «3»б/сү/с
123география1111196%100%
220Қазақстан тарихы146-100%100%
31физика1--100%100%
421география413480%100%
52ағылшын тілі11-100%100%
624биология515483%100%
71ағылшын тілі
1-100%100%
825география414772%100%
923биология416387%100%

Барлығы140
44771986,4%100%
11-сынып оқушылары 4 пәннен (қазақ тілі, математика, Қазақстан тарихы және  орыс тілі)   емтихан тапсырды. Қазақ тілінен эссе, алгебрадан жазбаша бақылау жұмысы, Қазақстан тарихынан тест, ал орыс тілі пәнінен тест алынды. 2022-203 оқу жылындағы мемлекеттік емтихан қорытындысы төмендегідей:
11-сыныптар
1. Қазақ тілі мен әдебиеті  пәнінен емтихан қорытындысы  05.06.2023 жыл
қ/ссыныптарОқушы     саны«5»«4»«3»Б/СҮ/С
111 «А»27717390 %100%
211 «Ә»26+1915290 %100%
311 «Б»17+1211476 %100%


70+21843987,1 %100%
2.Математика  пәнінен емтихан қорытындысы      08.06.2023 жыл
қ/ссыныптарОқушы     саны«5»«4»«3»Б/СҮ/С
111 «А»27 517581%100%
211 «Ә»26+11013388 %100%
311 «Б»17+1-13476%100%


70+215431283 %100%
3.  Қазақстан  тарихы  пәнінен емтихан қорытындысы  12.06.2023жыл
қ/ссыныптарОқушы     саны«5»«4»«3»Б/СҮ/С
111 «А»27718292%100%
211 «Ә»26+11115-100%100%
311 «Б»17+1113382%100%


70+21946593%100%
             4.орыс тілі пәнінен емтихан қорытындысы  15.06.2023 жыл
қ/ссыныптарОқушы     саны«5»«4»«3»Б/СҮ/С
111 «А»27617485,1%100%
211 «Ә»26+11016-100%100%
311 «Б»17+1-13476,4%100 %


70+21646888,5 %100%
                  5.таңдау пәнінен емтихан қорытындысы  19.06.2023 жыл
қ/сТаңдау пәнОқушы  саны «5»  «4»«3»Б/СҮ/С
1физика16310381%100%
2биология1998289 %100%
3ағылшын тілі4-4-100%100%
4география1129-100%100%
5дүниежүзі тарихы16110568,7%100%
6құқық11--100%100%
7информатика321-100%100%


7018421086 %100%
2) 2, 3, 4-сыныптар үшін оны орындау мүмкіндігін ескере отырып үй тапсырмасына қойылатын талаптарды сақтау: 
    Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясында 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 оқу жылдарында ҚР БҒМ 2017 жылғы 24 сәуірдегі №182 бұйрықтың 2-тарауының 10-тармағына сәйкес үй тапсырмасын (бір оқу күнінде) орындауға кететін уақыттың көлемі -2 сыныпта 50 минуттан, 3-4 сыныптарда 70 минуттан, 5-6 сыныптарда 90 минуттан, 7-9 сыныптарда 110 минуттан, 10-11 сыныптарда 130 минуттан аспайды.
         1-сыныпта бағалау жүргізілмейді, 2-сыныптан бастап білім алушылар үй тапсырмасын орындайды, сондықтан сабақ кестесін құруға ерекше назар аудару қажет.
       Бастауыш сынып пәндері бойынша типтік оқу бағдарламалары пәндердің кіріктірілуін қамтамасыз етеді. Одан басқа, олар «шиыршық» қағидасына негізделеді, соған сәйкес әр оқу мақсаты және белгілі бір академиялық кезеңнен кейінгі әрбір тақырып біртіндеп тереңдете отырып, күрделене түседі және білім мен дағдылардың көлемін арттырады.
       Көркем еңбек, музыка, өзін-өзі тану пәндерінен үй тапсырмасын басқа пәндермен кіріктіріп беріледі. Кіріктірілген үй тапсырмаларын әзірлеуде:
ü  таңдалған пәндердің әрқайсысының бағдарлама материалдары мен оқу мақсаттарынан шығуы;
ü  пәннің ерекшеліктеріне сәйкес келетін тиісті тәсілдерді қолдануға және оқу мақсаттарына жетуге үлес қосуға;
ü  сабақта орындалған тапсырмалардың қайталануын болдырмау;
ü  саралау мүмкіндіктерін қарастыру көзделген.
         2022-2023 оқу жылында «Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығының 2-қосымшасының 4-тарауының 39 пунктіндегі «Білім алушыларға үй тапсырмалары және олардың орындалу мүмкіндіктерін ескеріле отырып, 2- сыныпта 50 минуттан, ал 3-4 сыныптарда 1 сағат 10 минуттан (астрономиялық сағатта) аспауын басшылыққа алынды.
3) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы №52 бұйрығымен бекітілген білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау:

2020-2021 оқу жылындағы I, II, III, IV тоқсандағы  БЖБ және ТЖБ кестесі  

- «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 14 маусымдағы № 272 бұйрығын, «Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатын, «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында орта мектептерге арналған критериалды бағалауды құжаттандыру және рәсімдеу бойынша нұсқаулығын», «Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша басшылығын», «Негізгі және орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша оқу-әдістемелік құралдарын», «Сыныптар, пәндер мен тілдер бөлінісінде қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағын», «Сыныптар, пәндер мен тілдер бөлінісінде жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар жинағын», «Сыныптар, пәндер мен тілдер бөлінісінде жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсынымдамаларды» басшылыққа ала отырып «Бөлім бойынша жиынтық бағалау» мен «Тоқсандық жиынтық бағалаулар» жүргізіліп отырды. 
Бөлім бойынша және тоқсандық бойынша жиынтық бағалау алынып, тексеріліп, электронды журналға баллдары қойылған. Бағалау критерийі мен бөлім бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған рубрикалармен ата-аналардың танысқандығы жөнінде қолдары қойылған. Модерация хаттамалары жинақ папкаларында жасақталған. Мұғалімдердің  БЖБ, ТЖБ өткізу жоспары құрылған. 
2020-2021 оқу жылынан бастап  1-11 сыныптар жаңартылған бағдарламамен білім алды.Тоқсандық және бөлім бойынша жиынтық бағалаудағы балдарды қою критерийі Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы №52 бұйрығымен бекітілген білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес. Мұғалімдерінің жоспарлары жасалып, сол жоспар бойынша бөлім бойынша, тоқсан бойынша жиынтық бағалау жұмыстары жүргізіледі, алайда "Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылауды, оларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы №373 бұйрығының 14-тармағына сәйкес, 1-сынып оқушыларының оқу жетістіктері бағаланбаған.
2021-2022 оқу жылында  БЖБ мен ТЖБ сараптамаларын  жүргізу, ҚР БжҒМ №472  бұйрығындағы көрсетілген үлгі бойынша  жасалды. 
Мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес тоқсан сайын бөлім бойынша және тоқсан бойынша  жиынтық бағалаудың  жүргізілу барысы әдістемелік кеңес отырысында сарапталынады.
БЖБ мен ТЖБ алу кестесі бойынша нормативтік нормаға сәйкес бір күнде бір сыныптан 3 сабақтан артық ТЖБ алынбау керектігін ескеріп отырып, пән мұғалімінсіз комиссия мүшелерінің қатысуымен  алынады. 
Ата-аналарға Kundelik.kz сайтында өзінің логині мен құпия сөзі арқылы «Балалар» - «Күнделік» бөліміндегі өз баласының электронды күнделігіне кіріп, бағалары мен үй тапсырмаларын  күнделікте көріп, бақылай алады.
Бағалаудың бірыңғай стандартын белгілеу үшін оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін талқылау үдерісі.
   2022-2023 оқу жылында  БЖБ мен ТЖБ сараптамаларын  жүргізу, ҚР БжҒМ №472  бұйрығындағы көрсетілген үлгі бойынша  жасалды. Мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес тоқсан сайын бөлім бойынша және тоқсан бойынша   жиынтық бағалаудың  жүргізілу барысы әдістемелік кеңес отырысында сарапталынады.
    БЖБ мен ТЖБ алу кестесі бойынша нормативтік нормаға сәйкес бір күнде бір сыныптан 3 сабақтан артық ТЖБ алынбау керектігін ескеріп отырып, пән мұғалімінсіз комиссия мүшелерінің қатысуымен  алынады. 
Ата-аналарға Kundelik.kz сайтында өзінің логині мен құпия сөзі арқылы «Балалар» - «Күнделік» бөліміндегі өз баласының электронды күнделігіне кіріп, бағалары мен үй тапсырмаларын  күнделікте көріп, бақылай алады.
Бағалаудың бірыңғай стандартын белгілеу үшін оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін талқылау үдерісі.
Модерация-бағалауды стандарттау мақсатында оқушылардың жиынтық жұмыстарының нәтижесін мұғалімдердің талқылауы үшін белгіленген.
  • Модерация қорытындысы бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың нәтижесі өзгеруі мүмкін.
  • Модерациялау бойынша төраға әдістемелік бірлестіктің жетекшісімен қатар кез келген пән мұғалімі болуы мүмкін.
Тоқсандық жиынтық бағалауды модерациялау тәртібі Критериалды бағалау ережелерімен белгіленеді.
         Әр әдістемелік бірлестікте модерациялық комиссия жұмыс жасайды: «Бастауыш сынып» әдістемелік бірлестігінде: М.Макулбекова -бірлестік жетекшісі, «Тілдер және лингвистикалық» әдістемелік бірлестігінде: С.М.Искалиева -бірлестік жетекшісі, Г.Тогисова-педагог-зерттеуші, А.Махашева-педагог-зерттеуші «жаратылыстану және математикалық» әдістемелік бірлестігінде: М.Кобжасарова- бірлестік жетекшісі, математика пәнінің мұғалімі, А.Шалбаева -педагог-сарапшы, Н.Сыздық-физика пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші, К.Абилкасимова-биология пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші, «Қоғамдық пәндер» әдістемелік бірлестігі бойынша: Г.Дүйсенова-бірлестік жетекшісі, Қ.Елеуова-тарих пәнінің мұғалімі, педагог-сарапшы, Г.Алиаскарова- тарих пәнінің мұғалімі, педагог-зерттеуші.
Пәні     Сыныбы
Тоқсан
234
БЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖБ
1математикаІ тоқсан8.09.2021ж
28.09.2021ж
21.10.2021ж
26.10.202122.09.2021ж
15.10.2021ж
25.10.2021
27.10.202122.09.2021
18.10.2021
25.10.2021
28.10.2021
ІІ тоқсан2.12.2021ж
9.12.2021ж
22.12.2021ж
24.12.202119.11.2021
06.12.2021
23.12.2022
27.12.202102.12.2021
23.12.2021
27.12.2021
ІІІ тоқсан19.01.2022ж
17.02.2022ж
10.03.2022ж
15.03.202204.02.2022
14.02.2022
15.03.2022
17.03.202211.02.2022
14.03.2022
16.03.2021
ІV тоқсан12.04.2022ж
22.04.2022ж
18.05.2022ж
20.05.202214.04.2022
13.05.2022
19.05.2022
23.05.202219.04.2022
03.05.2022
23.05.2022
24.05.2022
2Қазақ тіліІ тоқсан29.09.2021ж
20.10.2021ж
25.10.202129.09.2021
19.10.2021
26.10.202123.09.2021
20.10.2021
26.10.2021
ІІ тоқсан29.11.2021ж
22.12.2021ж
27.12.202129.11.2021
20.12.2021
27.12.202117.11.2021
15.12.2021
23.12.2021
ІІІ тоқсан9.02.2022ж
14.03.2022ж
16.03.202214.02.2022
10.03.2022
15.03.202203.02.2022
11.03.2022
17.03.2022
ІV тоқсан27.04.2022ж
18.05.2022ж
23.05.202225.04.2022
21.05.2022
24.05.202225.04.2022
18.05.2022
22.05.2022
3Әдебиеттік оқуІ тоқсан4.10.2021ж
18.10.2021ж
25.10.202128.09.2021
19.10.2021
26.10.202127.09.2021
21.10.2021
27.10.2021
ІІ тоқсан24.11.2021ж
20.12.2021ж
27.12.202103.12.2021
15.12.2021
24.12.202129.11.2021
22.12.2021
27.12.2021
ІІІ тоқсан8.02.2022ж
7.03.2022ж
15.03.202218.02.2022
11.03.2022
16.03.20229.02.2022
10.03.2022
16.03.2022
ІV тоқсан25.04.2022ж
16.05.2022ж
18.05.202229.04.2022
17.05.2022
20.05.202228.04.2022
18.05.2022
23.05.2022
4жаратылыстанІ тоқсан18.09.2021ж
14.10.202121.10.202124.09.202128.10.2021
ІІ тоқсан20.12.2021ж
02.12.202123.12.202116.12.202123.12.2021
ІІІ тоқсан7.03.2022ж
24.04.202216.03.202209.03.202216.03.2022
ІV тоқсан16.05.2022ж
13.05.202219.05.202229.04.202119.05.2022
5ДүниетануІ тоқсан18.10.2021ж
15.10.2021
25.10.2021
ІІ тоқсан20.12.2021ж
10.12.2021
20.12.2021
ІІІ тоқсан7.03.2022ж
11.03.2022
7.03.2022
ІV тоқсан16.05.2022ж
20.05.2022
16.05.2022
Пәні     Сыныбы
Тоқсан
567 «А»7 «Ә»8 «А»
БЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖББЖБ  ТЖББЖБТЖБ
1Қазақ тіліІ тоқсан22.09/08.1027.1017.09/06.1027.1015.09/25.1027.1015.09/25.1027.1030.09/19.1026.10
ІІ тоқсан24.11/24.1227.1226.11/24.1227.1229.11/24.1227.1229.11/24.1227.1202.12/14.1223.12
ІІІ тоқсан04.01/14.0316.0302.03/14.0316.0304.02/14.0316.0304.02/14.0316.0303.02/22.0215.03
ІV тоқсан25.04/20.0523.0525.04/20.0523.0522.04/20.0523.0522.04/20.0523.0528.04/12.0519.05
2Қазақ әдебиетіІ тоқсан19.10/21.1026.1005.10/21.1026.1005.10/21.1026.1007.10/19.1026.1017.09/20.1027.10
ІІ тоқсан16.11/21.1223.1230.11/21.1223.1207.12/21.1223.1225.11/09.1221.1229.11/22.1227.12
ІІІ тоқсан01.02/10.0315.0317.02/10.0315.0317.02/03.0315.0317.02/03.0313.0304.02/09.0314.03
ІV тоқсан05.05/17.0519.0528.04/12.0519.0528.04/17.0519.0519.04/10.0517.0513.04/16.0523.05
3Орыс тіліІ тоқсан11.10/21.1025.1029.09/21.1025.1029.09/21.1025.1029.09/21.1025.1028.09/21.1025.10
ІІ тоқсан25.11/22.1223.1229.11/22.1223.1218.11/15.1223.1218.11/15.1223.1223.11/21.1223.12
ІІІ тоқсан16.02/09.0316.0327.01/09.0316.0326.01/10.0316.0326.01/10.0316.0331.01/10.0314.03
ІV тоқсан28.04/16.0519.0524.04/16.0518.0511.05/18.0523.0511.05/18.0523.0526.04/16.0519.05
4Ағылшын тіліІ тоқсан24.09/22.1025.1023.09/22.1025.1022.09/25.1026.1023.09/21.1025.1027.09/20.1025.10
ІІ тоқсан26.11/24.1227.1203.12/23.1224.1206.12/21.1227.1230.11/21.1223.1224.11/22.1227.12
ІІІ тоқсан04.02/14.0316.0304.02/14.0317.0328.02/14.0315.0307.02/14.0315.0323.02/14.0315.03
ІV тоқсан25.04/18.0520.0522.04/16.0519.0526.04/18.0524.0526.04/17.0519.0526.04/18.0524.05
5Қазақстан тарихыІ тоқсан19.1026.1018.1025.1027.09/18.1025.1027.09/18.1025.1015.1026.10
ІІ тоқсан25.11/14.1223.1213.1224.1219.11/13.1224.1219.11/13.1224.1214.1224.12
ІІІ тоқсан15.02/10.0315.0321.02/28.02/7.0314.0328.01/25.02/7.0314.0328.01/25.01/7.0314.0318.02/4.0315.03
ІV тоқсан21.04/5.05/12.0519.0529.04/13.0520.0513.0520.0513.0520.0512.04/13.0520.05
6Дүниежүзі тарихыІ тоқсан22.09/20.10
22.09/20.10
15.09/20.10
21.09/19.10
22.09/20.10
ІІ тоқсан24.11/15.12
24.11/22.12
24.11/22.12
30.11/21.12
24.11/22.12
ІІІ тоқсан2.02/9.03
9.02/9.03
9.029.03
15.02/1.03
09.02/9.03
ІV тоқсан20.04/11.05
20.04/11.05
27.04/18.05
26.4/17.05
27.04/18.05
7МатематикаІ тоқсан20.09/11.10/25.1027.1029.09/26.1028.10.04.10/22.1025.1004.10/22.1025.1004.1027.10
ІІ тоқсан20.1227.1203.12/23.1227.1206.12/20.2124.1206.12/20.2124.12.29.11/20.1224.12
ІІІ тоқсан26.01/10.03/15.0317.0303.02/02.03/15.0317.0321.02/11.0314.0321.02/11.0314.0326.01/02.02/11.0316.03
ІV тоқсан15.04/26.04/10.0517.0511.04/21.04/16.0518.0516.0520.0516.0520.0506.0520.05
8ЖаратылыстануІ тоқсан14.09/12.1021.1021.09/19.1026.10





ІІ тоқсан14.1223.1230.1123.12





ІІІ тоқсан10.02/10.0317.0308.02/03.0315.03





ІV тоқсан03.05/12.0519.0503.05/12.0519.05





9ИнформатикаІ тоқсан15.10-14.10.-28.09/19.10-28.09/19.10-13.10-
ІІ тоқсан24.12-23.12.-21.12-21.12-22.12-
ІІІтоқсан11.03-17.02.-08.02/08.03-08.02/08.03-23.02/09.03-
ІV тоқсан06.05
12.05.-17.05.22-17.05-11.05-
10ГеометрияІ тоқсан



07.09/21.10.26.1007.09/21.1026.1012.1026.10
ІІ тоқсан



23.11/09.21.21.1223.11/09.2121.1218.11/21.12.23.12
ІІІ тоқсан



15.02/03.03.15.0315.02/03.0315.0324.02/10.0315.03
ІV тоқсан



03.0517.0503.0517.0505.0517.05
11ГеографияІ тоқсан



24.09/08.10/22.1028.1024.09/08.10/22.1028.1015.09/27.09/18.1025.10
ІІ тоқсан



25.11/10.1223.1225.11/10.1223.1224.11/15.1224.12
ІІІ тоқсан



10.02/24.02/10.0317.0310.02/24.02/10.0317.0331.01/09.02/07.0314.03
ІV тоқсан



14.04/29.04/12.0519.0514.04/29.04/12.0519.0502.05/16.0523.05
12ХимияІ тоқсан



23.09/21.10.-24.09/22.10-16.09/07.10/15.1022.10
ІІ тоқсан



25.11/09.12-26.11/10.12-19.11/02.12/09.1223.12
ІІІ тоқсан



10.02/10.03-11.02/18.03-03.02/24.02/11.0318.03
ІV тоқсан



14.04/12.05-15.04/13.05-22.04/05.03/12.0519.05
13БиологияІ тоқсан



21.09/05.10/19.1026.1021.09/05.10/19.1026.1017.09/01.10/18.1025.10
ІІ тоқсан



17.11/30.11/21.1228.1217.11/30.11/21.1228.1206.12/20.1227.12
ІІІ тоқсан



25.01/08.02/02.0315.0325.01/08.02/02.0315.0328.01/21.02/07.0314.03
ІV тоқсан



19.04/10.05/17.0524.0519.04/10.05/17.0524.0515.04/25.04/13.0520.05
14ФизикаІ тоқсан



16.09/30.09/21.1028.1016.09/30.09/21.1028.1007.10/15.1022.10
ІІ тоқсан



25.11/11.1223.12.25.11/11.1223.12.25.11/23.2124.12
ІІІ тоқсан



03.03.2217.0303.03.2217.0304.03/11.0317.03
ІV тоқсан



28.04/12.0519.0528.04/12.0519.0505.05.19.05
Пәні      Сыныбы
Тоқсан
8 «Ә»91011
БЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖБ
1Қазақ тіліІ тоқсан30.09/19.1026.1030.09/19.1026.1022.09/20.10-22.09/20.10-
ІІ тоқсан02.12/14.1223.1220.11/14.1223.1224.11/22.12-24.11/22.12-
ІІІ тоқсан03.02/22.0215.0303.02/24.0215.0316.02/09.03-09.02/09.03-
ІV тоқсан28.04/12.0519.0526.04/12.0519.0504.05/18.05-27.04/18.05-
2Қазақ әдебиетіІ тоқсан17.09/20.1027.1006.10/20.1027.1016.09/21.1026.1011.10/22.1025.10
ІІ тоқсан29.11/22.1227.1217.11/15.1227.1225.11/21.1223.1210.12/20.1224.12
ІІІ тоқсан04.02/09.0314.0318.02/09.0316.0308.02/10.0315.0321.02/11.0314.03
ІV тоқсан13.04/16.0523.0525.04/13.0520.0521.04/17.0519.0518.04/16.0520.05
3Орыс тіліІ тоқсан28.09/21.1025.1028.09/22.1025.1028.09/20.1026.1028.09/21.1026.10
ІІ тоқсан23.11/21.1223.126.12/24.1227.1230.11/21.1222.1230.11/14.1223.12
ІІІ тоқсан31.01/10.0314.0325.01/21.0211.0309.02/09.0315.0310.02/10.0315.03
ІV тоқсан26.04/16.0519.0522.04/10.0520.0519.04/04.0511.0521.04/11.0519.05
4Ағылшын тіліІ тоқсан27.09/20.1025.1023.09/18.1026.1001.10/22.1028.1007.10/21.1026.10
ІІ тоқсан24.11/22.1227.1225.11/13.1227.1226.11/15.1224.1214.12/25.1128.12
ІІІ тоқсан23.02/14.0315.0322.02/10.0315.0324.02/14.0317.0322.02/10.0315.03
ІV тоқсан26.04/18.0523.0525.04/16.0523.0521.04/19.0523.0521.04/17.0519.05
5Қазақстан тарихыІ тоқсан15.1026.1024.09/19.1026.1019.1026.1019.10
ІІ тоқсан10.1224.1230.11/14.1224.1214.1224.1214.12
ІІІ тоқсан18.02/7.0314.0325.01/4.0315.034.0315.0301.03
ІV тоқсан8.04/13.0520.0529.04/13.0520.0513.0520.0510.05
6Дүниежүзі тарихыІ тоқсан23.09/21.10
6.10/20.10
20.10


ІІ тоқсан25.11/9.12
24.11/22.12
22.12


ІІІ тоқсан08.02/1.03
16.02/9.03
9.03


ІV тоқсан26.04/17.05
27.04/18.05
18.05


7Құқық негіздеріІ тоқсан

21.10
15.10


ІІ тоқсан

9.12
24.12


ІІІ тоқсан

10.03
18.03


ІV тоқсан

5.05
6.05/13.05


8АлгебраІ тоқсан04.10.2127.10.06.10/22.1025.01.30.09/12.10/25.1028.1008.10/22.1027.10
ІІ тоқсан29.11/20.1224.1208.12/20.1224.1223.11/02.12/23.1227.1220.1227.12
ІІІ тоқсан26.01/02.02/11.0316.0321.02/09.0314.03.03.02/17.02/14.0317.0326.01/23.02/11.0316.03
ІV тоқсан06.0520.0520.04/18.0520.0522.04/16.0520.0522.0402.05
9ИнформатикаІ тоқсан15.10-20.09/20.10-24.09/22.1025.1018.1025.10
ІІ тоқсан10.12-29.12-20.1224.1206.12/22.1227.12
ІІІтоқсан25.02/11.03-16.02/09.03-11.0314.0321.02/09.0314.03
ІV тоқсан06.05-18.05-16.0520.0518.0523.05
10ГеометрияІ тоқсан12.1026.1030.09/19.1021.1019.10.2126.1012.1026.10
ІІ тоқсан18.11/21.1223.1223.11/09.1221.1214.12.2122.1225.11/0923.12
ІІІ тоқсан24.02/10.0315.0310.02/03.0310.0326.01/09.0315.0301.0315.03
ІV тоқсан05.0517.0521.04/12.0517.0511.05.2218.0528.0412.05
11ГеографияІ тоқсан16.09/29.09/21.1027.1015.09/27.09/18.1025.1015.09/27.09/18.1025.10

ІІ тоқсан02.12/22.1223.1224.11/15.1224.1221.11/15.1222.12

ІІІ тоқсан02.02/16.02/10.0313.0331.01/09.02/07.0314.0314.02/07.0314.03

ІV тоқсан28.04/12.0519.0502.05/16.0523.0504.05/16.05.2223.05

12ХимияІ тоқсан15.09/06.10/19.1026.1024.09/8.10/15.1025.1020.09/11.10/18.1025.1006.10/21.1027.10
ІІ тоқсан23.11/14.12/21.1228.1219.11/03.12/13.1224.1223.11/07.12/14.1227.1222.1227.12
ІІІ тоқсан01.02/22.02/09.0316.0307.03/14.0318.0324.01/22.01/07.0315.0307.02/07.0317.03
ІV тоқсан27.04/04.05/17.0524.0511.04/02.05/13.0520.05.25.04/03.05/16.0323.0502.05/12.0523.05
13БиологияІ тоқсан15.09/29.09/18.1025.1017.09/30.09/21.1028.1004.10/18.1025.1015.09/06.0/22.1027.10
ІІ тоқсан08.12/20.1227.1212.11/19.11/09.1223.1215.11/06.12/13.1223.1224.11/10.12/22.1227.12
ІІІ тоқсан26.01/21.02/07.0314.0327.01/04.02/10.0317.0327.01/21.02/10.0314.0326.01/18.02/11.0318.12
ІV тоқсан13.04/27.04/16.0523.0515.04/22.04/12.0519.0518.04/25.04/16.0519.0527.04/06.05/18.0523.05
14ФизикаІ тоқсан07.10/15.1022.1006.10/20.1027.1016.09/01.1028.10

ІІ тоқсан25.11/23.2124.1222.1223.1218.11/09.1223.12

ІІІ тоқсан04.03/11.0317.0302.02/10.0316.0311.02/04.03/11.0317.03

ІV тоқсан05.05.19.0527.04/12.05/18.0519.0315.04/06.0513.15

2022-2023 оқу жылындағы I, II, III, IV тоқсандағыБЖБ және ТЖБ кестесі

Пәні     Сыныбы
Тоқсан
234
БЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖБ
1математикаІ тоқсан4.10.2022
26.10.2022
27.10.202222.09.2022
13.10.2022
26.10.202223.09.2022
7.10.2022
17.10.2022
26.10.2022
2Қазақ тіліІ тоқсан30.09.2022
21.10.2022
26.10.202229.09.2022
17.10.2022
24.10.202222.09.2022
14.10.2022
26.10.2022
3Әдебиеттік оқуІ тоқсан28.09.2022
19.10.2022
26.10.202228.09.2022
20.10.2022
26.10.202227.09.2022
11.10.2022
20.10.2022
4жаратылыстанІ тоқсан17.10.2022
17.10.202224.10.202217.10.202224.10.2022
5ДүниетануІ тоқсан21.10.2022
18.10.2022
18.10.2022
ПәніСыныбы
Тоқсан
56789 «А»
БЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖБ
1Қазақ 
тілі
І тоқсан21.09/19.1024.1019.09/19.1026.1016.09/21.1026.1027.09/13.1020.1020.09/10.1020.10
2Қазақ әдебиетіІ тоқсан29.09/18.1020.1004.10/18.1020.104.10/18.1020.1021.09/17.1026.1007.10/21.1026.10
3Орыс
тілі
І тоқсан07.10/19./1024.1023.09/21.1026.1011.10/21.1027.1027.09/19.1024.1027.09/19.1024.10
4Ағылшын тіліІ тоқсан29.09/20.1024.1029.09/.20.1024.1028.09/19.1024.1022.09/20.1026.1027.09/20.1026.10
5Қазақстан тарихыІ тоқсан13.1020.1014.1021.1026.09/17.1024.1019.1026.1026.09\17.1024.10
6Дүниежүзі тарихыІ тоқсан21.09\19.10
28.09/19.10
21.09/19.10
15.09/20.10
29.09/20.10
7Құқық негіздеріІ тоқсан







11.10
8МатематикаІ тоқсан19.09/12.10/25.1027.1029.09/25.1027.10





9ИнформатикаІ тоқсан18.10-18.10-17.10-29.09/20.10-26.09/17.10-
10ЖаратылыстануІ тоқсан15.09/06.1024.1015.09/17.1024.10





11АлгебраІ тоқсан



30.09/21.1026.1019.1024.1030.09/21.1026.10
12ГеометрияІ тоқсан



13.1020.1015.10/18.1020.1018.1022.10
13ФизикаІ тоқсан



21.09/19.1026.1015.10/19.1024.1029.09/20.1026.10
14ХимияІ тоқсан



22.09/20.10-16.09/06.10/21.1027.1026.09/10.10/17.1024.10
15ГеографияІ тоқсан



21.09/04.10/12.1019.1015.09/27.09/13.1020.1016.09/30.09/19.1026.10
16БиологияІ тоқсан



20.09/04.10/18.1020.1019.09/03.10/17.1024.1019.09/07.10/21.1027.10















ПәніСыныбы
Тоқсан
9 «Ә»1011
БЖБТЖББЖБТЖББЖБТЖБ
1Қазақ 
тілі
І тоқсан20.09/10.1020.1019.10-18.10-
2Қазақ әдебиетіІ тоқсан07.10/21.1026.1029.09/18.1021.1007.10/17.1024.10
3Орыс 
тілі
І тоқсан26.09/18.1024.1028.09/17.1024.1026.09/17.1024.10
4Ағылшын тіліІ тоқсан27.09/20.1026.1026.09/20.1026.1028.10/19.1026.10
5Қазақстан тарихыІ тоқсан26.09/17.1024.1017.1026.1014.1021.10
6Дүниежүзі тарихыІ тоқсан5.10/19.10
20.10
18.10
7Құқық негіздеріІ тоқсан11.10
17.10
19.10
8ИнформатикаІ тоқсан23.09/21.10-23.09/21.1023.1017.1024.10
9АлгебраІ тоқсан30.09/21.1026.1005.10/12.10/24.1026.1010.10/24.1026.10
10ГеометрияІ тоқсан18.1022.1018.1020.1018.1020.10
11ФизикаІ тоқсан30.09/21.1026.1021.09/27.09/14.1026.1006.09/13.0920.10
12ХимияІ тоқсан26.09/10.10/17.1024.1013.09/30.09/18.1028.1020.1028.10
13ГеографияІ тоқсан16.09/30.09.19.1026.1014.09/28.09/19.1026.1014.09/30.09/19.1026.10
14БиологияІ тоқсан19.09/07.10/21.1027.1004.10/17.1018.1007.10/20.1027.10
5) 4, 9, 11-сыныптардың білім алушыларымен күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізуін айқындау және МЖМБС бекіткен тиісті білім деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім беретін оқу бағдарламаларын меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалау 
2022-2023 оқу жылындағы білім алушылар контингентінің құрылымы.
Р/с№Контингент құрылымыБастауыш мектепНегізгі мектепОрта мектепМектеп бойынша барлығы
1Білім алушылар саны6997791541-11-сыныптарда-1655 оқушы                             МАД-114
2Жалпы сыныптар саны/ білім алушылар саны5/3135571
3-жалпы білім беретін5/3135114 / 1655
4-жоғары деңгейдегі (гимназиялық, лицейлік, академиялық және басқа) -түзеу1514736
5.Оқу мерзіміне қойылатын талаптар:
  1. тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;
Мектепте тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптар сақталған. 
  1. Білім алушылардың тиісті деңгейдегі оқу бағдарламаларын игеру мерзімі төмендегідей:
  2. Бастауыш білім берудің оқу бағдарламасын игеру мерзімі – төрт жыл (1,2,3,4-сынып).
  3. Негізгі орта білім берудің оқу бағдарламасын игеру мерзімі – бес жыл (5,6,7,8,9-сынып).
  4. Жалпы орта білім берудің оқу бағдарламасын игеру мерзімі – екі жыл (10-11-сынып).
  5. Мектепте  бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыруға толық мүмкіндік жасалған. 
  6. Мектепте бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беруге тиісті лицензиясы бар. Материалдық-техникалық базамен жабдықталған.   Арнайы оқу кабинеттері бар.
  7. Жаңартылған білім беру мазмұнының үлгілік оқу жоспары бойынша білім алушыларды сыныптан-сыныпқа ауыстыру БЖБ және ТЖБ нәтижелері бойынша жүзеге асырылады.
  8. 9 және 11-сыныптарда Үлгілік қағидаларға сәйкес қорытынды аттестаттау жүргізіледі.
  9. 2021-2022 оқу жылында 2-11 (12) сыныптарда сабақтың ұзақтығы-45 минут. Бірінші сыныптардың оқу сабақтарының режимі: қыркүйекте-күніне 35 минуттан, қазан айынан бастап Санитариялық қағидаларға сәйкес көз шынықтыру жаттығулары мен гимнастикаларын жасай отырып 45 минуттан өткізілуде.
2) сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау:
    Оқу мерзіміне қойылатын талаптар тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игерумерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау және сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағыканикул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау 2022-2023 оқу жылының басталуы, ұзақтығы, каникул кезеңі орта білім беру ұйымдарында меншік нысаны мен ведомостволық бағыныстылығына қарамастан «Орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің  2022 жылғы 12 тамыздағы № 363 бұйрығымен бекітілген.
2020-2021 оқу жылының басталуы – 2020 жылғы 1 қыркүйек;
2) оқу жылының ұзақтығы 1-сыныптарда – 33 оқу аптасы, 2-11- сыныптарда – 34 оқу аптасы.
3) оқу жылы ішіндегі каникул кезеңдері:
1-11 (12) – сыныптарда: күзгі – 10 күн (2020 жылғы 5-14 қараша аралығында), қысқы – 11 күн (2020 жылғы 31 желтоқсан мен 2021 жылғы 10 қаңтар аралығында), көктемгі– 12 күн (2021 жылғы 20-31 наурыз аралығында); 1-сыныптарда: қосымша – 7 күн (2021 жылғы 8-14 ақпан аралығында
1) 2021-2022 оқу жылының басталуы – 2021 жылғы 1 қыркүйек;
2) оқу жылының ұзақтығы: 1-сыныптарда – 33 оқу аптасы, 2-
11 сыныптарда – 34 оқу аптасы;
3) оқу жылы ішіндегі каникул кезеңдері:
1-11сыныптарда: күзгі – 7 күн (2021 жылғы 1-7 қарашаны қоса бұйрығы алғанда), қысқы – 11 күн (2021 жылғы 30 желтоқсаннан бастап 2022 жылғы 9 қаңтарды қоса алғанда), көктемгі – 12 күн (2022 жылғы 19-30 наурызды қоса алғанда);
1-сыныптарда: қосымша – 7 күн (2022 жылғы 7-13 ақпанды қоса алғанда)
2022-2023 оқу жылының басталуы– 2021 жылғы 1 қыркүйек;
 2) оқу жылының ұзақтығы: 1-сыныптарда – 33 оқу аптасы, 2-11 (12) сыныптарда – 34 оқу аптасы;
 3) оқу жылы ішіндегі каникул кезеңдері:
 1-11 (12) сыныптарда: күзгі – 7 күн (2021 жылғы 1-7 қарашаны қоса алғанда), қысқы – 11 күн (2021 жылғы 30 желтоқсаннан бастап 2022 жылғы 9 қаңтарды қоса алғанда), көктемгі-12 күн (2022 жылғы 19-30 наурызды қоса алғанда);
 1-сыныптарда: қосымша каникул – 7 күн (2022 жылғы 7-13 ақпанды қоса алғанда).
 2-11 (12) сыныптарда сабақтың ұзақтығы – 45 минут. Бірінші сыныптардың оқу сабақтарының режимі: қыркүйекте – күніне 35 минуттан үш сабақ, қазан айынан бастап Санитариялық қағидаларға сәйкес көз шынықтыру жаттығулары мен гимнастикаларын жасай отырып 45 минуттан сабақ өткізіледі
2022-2023 оқу жылының басталуы – 2022 жылғы 1 қыркүйек;
 2) оқу жылының ұзақтығы: 1-сыныптарда – 35 оқу аптасы, 2-11 (12) сыныптарда – 36 оқу аптасы;
 3) оқу жылы ішіндегі каникул кезеңдері:
 1-11 (12) сыныптарда:
 күзгі – 7 күн (2022 жылғы 31 қазан-6 қараша аралығында), қысқы каникул– 9 күн (2022 жылғы 31 желтоқсан мен   2023 жылғы 8 қаңтар аралығында),
 көктемгі каникул-9 күн (2023 жылғы 18-26 наурыз аралығында);
 1-сыныптарда: қосымша каникул – 7 күн (2023 жылғы 6-12 ақпан аралығында).
 2-11 (12) сыныптарда сабақтың ұзақтығы – 45 минут. Бірінші сыныптардың оқу сабақтарының режимі: қыркүйекте – күніне 35 минуттан, қазан айынан бастап Санитариялық қағидаларға сәйкес көз шынықтыру жаттығулары мен гимнастикаларын жасай отырып 45 минуттан сабақ өткізіледі.
6. Алдағы 5 жылға арналған даму перспективалары:
Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы  2020-2025 жылдарға арналған 5 жылдық даму перспективалық жоспары әзірленген.
 Даму перспективалық жоспары бойынша мектеп миссиясы: Қоғаммен   өзара байланысу арқылы қоғамдық ортада  өзін-өзі анықтауға қабілетті, сауатты, салауатты  және рухани сау тұлғаны қалыптастыру үшін қолайлы жағдай жасау.
Мектеп мақсаты: Заман талабына сай әлеуметтік мобильді, үнемі білім алуға және алған сапалы білімін кеңейтуге ұмтылатын, дені сау, адамгершілігі мол,ұлттық құндылықтарды бойына сіңірген ұрпақ тәрбиелеу .
Мектеп міндеттері:
-қоғам мəдениетін сақтау жəне жетілдіру;
-тұлғаның əлеуметтенуі, əсіресе, жастардың жəне олардың қоғамда интеграциялануы;
 -жастарды кəсіби бағыттауды жəне кəсіби таңдауды қамтамасыз ету;
-əлеуметтік-мəдени новация, жаңа идеялар мен теорияларды, жаңалықтарды өңдеу жəне құру;
-сатылы үзіліссіз білім беру ;
-оқушылардың білім берудің жаңартылған мазмұны мен технологияларын іске асыру үшін жағдай жасау; 
-тіл және жалпы мәдениеттің өзара байланысқан дамуы және жаһандық ойлау    құзыреттілігін дамыту; 
Білім беруде ұлттық бағдарлы тәсілдің міндеттері:
  • мемлекеттік тілді  қолдай отырып және шет тілін үйреніп дамыту; 
  • ұлттық құндылықтар негізінде мектептің мәдени ортасын қалыптастыру;
  • мектептің оқу жоспарының вариативтік бөлігін анықтаудағы өңірлік қажеттілікті қарастыру; 
  • сапалы білім берудің жеке сипатын дамыту, білім берудің заманауи инновациялық технологияларын енгізу; 
  • баланың шығармашылық қабілетін дамыту және оның  талантын ашу   мақсатында  сабақтан тыс және мектептен тыс қызмет жүйесін құру;
  • оқушылардың  бойында көшбасшылық қасиеттерін дамыту,өзін-өзі басқару     және болашағы үшін жауапкершілікті жетілдіру; 
  • дарынды және талантты  балалармен  жұмыс жүйесін іске асыру; 
  • жұмыс берушілермен, әлеуметтік серіктестермен байланысты кеңейту;
  • педагог кадрлардың үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету;
5 жылға арналған мектепті дамытудың стратегиялық жоспары :
      СТРАТЕГИЯЛЫҚ БАҒЫТ :
“Нәтижеге бағытталған  білім беру арқылы бәсекеге қабілетті 
     жеке тұлғаны қалыптастыру ”.
Мақсаты: қазіргі заманғы технологияларды қолдану  арқылы және жалпыға бірдей мүмкіндіктерді ескеру, халықаралық тәжірибелерді, ұлттық білім беру жүйесін ақпараттандыру, білім алушыларды ғылыми ізденіске  баулу, белсенді шығармашылыққа  баулу.
      Міндеттері: 
  • білім алушылардың жеке ерекшеліктерін, білімге деген сұраныстарын, денсаулық жағдайын ескере отырып, оқытудың шығармашылық ортасын құру арқылы білім сапасын арттыру; 
  • «Оқуға құштар мектеп» жобасын жүзеге асыру;
  • « Дебат» жобасын жүзеге асыру;
  • «Салауатты ұлт»жобасын жүзеге асыру;
  •  « Мектеп парламенті » жобасын жүзеге асыру; 
  • Қосымша білім беру аясын кеңейту;
  • Білім  сапасын арттыру  мақсатында   белсенді оқыту  тәсілдерін   анықтаудағы   LESSON STUDY үдерісін жүргізу;
  • Рухани жаңғыру аясында ұлттық құндылықтар негізінде тәрбиелеуді  жүзеге асыру
       Әр бағыт бойынша нақты қойылған индикаторға жету жолдары мен
      әдіс-тәсілдері көрсетілген. 
     Кездескен кемшіліктер:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2021 жылғы 10 қыркүйектегі №700 бұйрығына қосымшамен бекітілген білім беру ұйымдарының бағалау өлшемшарттарын негізге ала отырып, Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Сарысу ауданы білім бөлімінің Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясының 2022 жылдың 23 қыркүйектегі №156 бұйрығы бойынша өзін-өзі  бағалауды ұйымдастыру және өткізу барысында құрылған комиссиясы  анықтаған кемшіліктер:
  • Мектептің дамыту жұмыстарын жүргізуде, білім алушылардың ғылыми жоба  зерттеу жұмыстарына тартуда педагогикалық ЖОО-дарымен   байланыс  жұмыстарының  әлсіздігі;
  • Оқушылар мен педагогтердің халықаралық, республикалық байқауларға қатысу белсенділігінің төмендігі;
  • Оқушылардың интеллектуалды дамуында облыстық және республикалық пәндік олимпиадаларға  қатысу белсенділігінің төмендігі;
  • Педагогтар арасында озат тәжірибемен алмасу республикалық байқаулар мен жарыстарға қатысу үлесінің аздығы;
  •  Қосымша білім беруде, үйірме жұмыстарын жүргізу мақсатында арнайы жабдықталған оқу кабинеттерінің жетіспеуі;
-Электронды журналды жүргізу барысында қателіктерге жол беруі.
     Кездескен кемшіліктерді шешу жолдары:
  • Педагогтардың  облыстық, республикалық деңгейдегі озат тәжірибе алмасу мақсатында ұйымдастыратын «Үздік авторлық бағдарлама», «Үздік педагог», «Үздік білім беру ұйымы» байқауларына қатысу, 
  • Дарынды және талантты оқушыларды   халықаралық, республикалық, облыстық, пәндік олимпиадалар мен әр түрлі бағыттағы байқауларға, жарыстарға үздіксіз дайындау, қатыстыру, нәтижеге жетуде мектепішілік ғылыми  жоба  және олимпиада резервтерін үнемі жасақтау жұмысын жаңдандыру; 
  • Мектептің өзін-өзі бағалауда жоғарыда айтылған кемшіліктерді ескере отырып, өңірлік, республикалық педагогикалық ЖОО оқу орындарымен байланыс орнату, ғылыми жетекші тағайындау арқылы  педагогтердің кәсіби өсуіне (авторлық бағдарламаларды таратуда, білім алушылардың шығармашылықпен, зерттеушілікпен айналысуына т.б.) жағдай жасау.
  • Педагогтардың біліктілік деңгейін арттыруда жүйелі жұмыстар жүргізу;
  • Мектептің материалдық-техникалық базасын жандандыруда "Цифрлы Қазақстан" бағдарламасы аясында лингафон, STEM кабинеттері мен интерактивті тақталар қорын арттыру.
  • Қосымша білім беруде, үйірме жұмыстарын жүргізу мақсатында арнайы жабдықталған оқу кабинеттерін жабдықтауда «Жомарт түлек» жобасы арқылы демеушілер есебінен шешу.
Қорытынды 
    Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұнына қойылатын талаптар:
1. Білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарыны МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес жасалған.   
2. Мектептің жұмыс оқу жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығы МЖМБС талаптарына сәйкес жасалған, білім беру ұйымының басшысымен бекітілген. Сабақ кестелері ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің 2021 жылғы 5 тамыздағы №76 бұйрығына сәйкес жасалған.       
3. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын инвариантты компонент пәндерінің базалық мазмұнын игерілуіне мүмкіндіктер жасалған.
4. Білім алушылардың  жаңа білімді меңгеруге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған тәрбие жұмыстары талапқа сай құрылған .  
5.Білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында білім алушылардың  сабақтан тыс уақыттары тиімді ұйымдастырылған. Білім алушылардың  сыныпта алған білімін дамытып, оны ары қарай жетілдіруде сыныптан тыс іс-шаралардың маңызы зор. Сыныптан тыс жұмыстардың оқушылардың белсенділігін арттыруда, өзіндік көзқарасының қалыптасуында, білімін жетілдіруде бірден – бір маңызды тәрбие құралы. 
6.1-11 сыныптарда жалпы орта білім берудің Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттары басшылыққа алынды.  
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығы басшылыққа алынды.  
7. Оқыту процесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың жеке мүмкіндіктерін ескеріле отырып ұйымдастыруға жағдай жасалған. Атап айтқанда, биылғы оқу  жылында мектепте ерекше білімді қажет ететін  білім алушылар жоқ.
8. ЖББ ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарының  сабақтары дұрыс жолға қойылғандықтан білім алушылар зияткерлік олимпиадалар мен конкурстарда нәтиже көрсетуде.
9. "Өмір қауіпсіздігінің негіздері" міндетті оқу курсының өтілуі ай сайын жоспарға сәйкес өткізілуде. Мектепте террористік әрекеттің алдын алу, сондай-ақ, мекеме объектісін және ондағы қызметкерлер мен білім алушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету шараларын күшейту мақсатында мекемеде тиісті өткізу режимі бойынша объектіге кірер есіктерде келушілерді құжаттары арқылы журналға тіркеп, олардың кіріп шығуына, бейнебақылау қондырғылары жүйесі сабақ уақытысында бақылауға алынған. Қауіпсіздікті сақтауда мектептің ішкі әжетханасы іске қосылған.
10. "Жолда жүру ережелері" міндетті оқу курсын іске асыру мақсатында оқушылардың өмір қауіпсіздіктерін қамтамасыз   ету және келеңсіз  оқиғалардың алдын алуда  нақты, тақырыпты сабақтар мен қатар  жолда жүру бойынша тәрбиелік іс- шаралар жоспарлы түрде өткізілуде. 
11. оқу жұмыс жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына және Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрықпен бекітілген Жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес;
12. Бірінші және екінші санаттағы педагогтердің, педагог-сарапшылардың, педагог-зерттеушілердің үлесі сәйкес;
13.Оқу және көркем әдебиеттің кітапханалық қоры Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 22 қаңтардағы №70 бұйрықпен бекітілген нормаларға сай;
14.Медициналық қызмет көрсету үшін денсаулық сақтау ұйымдарымен лицензиясы бар және шарт негізінде білім алушыларға медициналық қызмет көрсетуде;
15.Білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісі бар, ыстық тамақпен қамтамасыз етілген;
16. Компьютерлік сыныптар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 2 наурыздағы №79 бұйрықпен бекітілген білім беру ұйымдарындағы пайдаланылатын бағдарламалық-аппараттық кешенге және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарға сәйкес: 
17.Ақпараттық жүйесінде және нақты деректердің Ұлттық білім беру дерекқорына 
 сәйкес енгізілген;
18.Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдай жасалған (кіру жолдары, ақпараттық-навигациялық қолдау құралдары, баспалдақтар мен пандустарды тұтқалармен жабдықталған, есіктер мен баспалдақтарды қарама-қарсы бояумен боялған).
19.Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптары сақталған:
1) білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемі сәйкес және сақталған;
2) білім алушылардың инвариантты және вариативті компонентін құрайтын оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ЖББ ҮОЖ-мен белгіленген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемелері сәйкес және сақталған;
3) сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптары сақталған.
20. Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарына сәйкес:
1) Тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы бойынша білім алушылардың дайындық деңгейі ЖБП үлгілік оқу бағдарламалары мен МЖМБС талаптарына сәйкес.
2) 2, 3, 4-сыныптар үшін оны орындау мүмкіндігін ескере отырып үй тапсырмасына қойылатын талаптары сақталған.  
3)білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асырылған, қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптары сақталған. 
4) МЖМБС талаптарына сәйкес ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім берудің талаптарын орындалған.  
5) 4, 9, 11-сыныптардың білім алушыларымен күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізуін айқындау және МЖМБС бекіткен тиісті білім деңгейінің мемлекеттік 
жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім беретін оқу бағдарламаларын меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалау қорытындысы төмендегі кестеде: 
    Мектептің материалдық-техникалық базасы мемлекеттік білім беру стандартын толық көлемде орындауға, оқу үрдісі  мен сыныптан тыс іс-шараларды қажетті әдістемелік деңгейде жүргізуге толық мүмкіндік жасайды. Пән кабинеттері толық жабдықталып, қажетті құралдармен қамтамасыз етілген.
    Мектепте жапыға бірдей міндетті білім беруді іске асыруды,  мемлекеттік стандарттың орындалуы қамтамасыз етілді. Мектептің жалпыға бірдей міндетті білім беру құжаттары  жүргізілген. Алфавит кітабы және оқушылар қозғалысы бойынша бұйрықтар кітабы талапқа сай, ата-аналар өтініштері мен оқушылардың кету және келу туралы талондар папкасы толық жинақталған. ҚР тәрбиеге қатысты нормативтік талаптары орындалған. Тәрбиенің кешенді бағдарламасы бойынша барлық бағыттарда жүйелі жұмыс жүргізілді. Мектептің  оқу-әдістемелік жұмысының құрылымы жасалып, негізгі  бағыттар бойынша жұмыстар айқындалған, барлық бағыттарының құжаттары тіркеліп жинақталған.
Мектептің әдістемелік қызметінің жүйесі, бағыттары бойынша нормативтік талаптар орындалған. 
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив