28
маусым
2023
мәлімет
«Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Cарысу ауданының білім бөлімінің Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемелекеттік мекемесінің өзін-өзі бағалау
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Жаңатас қаласы «19 » маусым 2023 жыл
2. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұнына қойылатын талаптар:
1) білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарының болуы және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі
1. Бүркітті 8 жылдық орталау мектебі -1958ж
2. Мұхтар Әуезов орта мектебі – 1974ж
3. Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназия статусы-2007ж
Күрделі жөндеуден өткен жылы - 2015ж.
Мектептің әр оқу жылдарындағы жылдық жұмыс жоспарлары жасалған.
2020-2021, 2021-2022 оқу жылдарында мектеп «Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы бәсекеге қабілетті, шығармашыл, білімді тұлғаны қалыптастыру» тақырып аясында оқу-тәрбие процессін жүзеге асырды.
Мақсаты:
1. Оқу және тәрбие үрдісінде білім алушыларды білім беру ресурстары мен
технологияларына бірдей қолжетімділікті қамтамасыз ету.
2. Білім алуға деген жеке тұлғаның сұраныстарын қанағаттандыру,
функционалдық сауаттылықты жетілдіру.
3. Мектеп өмірін ізгілендіру мен демократияландыру арқылы оқушының жеке
тұлғасының интеллектуалды, рухани және дене бітімінің дамуының
қалыптасуына қолайлы жағдай туғызу.
4. Оқу-тәрбие жұмысының негізгі өзегі ретінде тұлғалық бағдарлы, гуманды
тұлғалық педагогика идеясы ұстанымдарын қолдану.
5. Мәңгілік ел қазақ халқының ұлттық идеясының құндылықтарын енгізу,
рухани жаңғыру аясында бағыт беру.
Міндеттері:
2022-2023 оқу жылдарында мектеп «Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы бәсекеге қабілетті, құзыретті жеке тұлғаны дамыту» тақырыбында жұмыс жасады.
Бұл тақырыпты іске асыру мақсаты: Мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін және жеке тұлғаның қабілетін оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, сапалы білімге қол жеткізу, рухани дамыған азаматты қалыптастыру болды. Оқушылардың парасаттылығын және жеке ой - өрісін дамыту. Осы мақсатты іске асыру үшін төмендегі міндеттерді көздеді.
Міндеттері:
- мемлекеттік стандарт бойынша белгіленген жалпы білім беру;
- білім мазмұнына жаңалық енгізудің тиімді жаңа әдістерін іздестіру, оларды жүзеге асыра алатын мұғалімдерді даярлау.
- нәтижеге бағытталған білім беру мақсатында негізгі пәндер шеңберінен тысқары, жеке тұлғаның сұранысына, ерекшелігіне байланысты жеке басына бағытталған білім беру үрдісін ұйымдастыру.
- оқушыларға саналы әрі сапалы білім беру арқылы жоғары көрсеткіштерге жету.
- технологиялық деңгейге көшуге байланысты оқу-тәрбие процесінің
нормативті- құқықтық, ғылыми-әдістемелік және материалды-техникалық қамтылуын жаңарту;
- балалардың әлеуметтік қорғалуын, конституциялық құқығын қамтамасыз ету;
- ең көп қажет етілетін бейіндер: математикалық- жаратылыстану және қоғамдық-гуманитарлық білім беру бейіндері бойынша даярлықтың жоғары
дәрежеде іске асуын қамтамасыз ету.
-білім сапасын арттыру мақсатында белсенді оқыту тәсілдерін анықтаудағы LESSON STUDY үдерісін жүргізу;
-инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды оқыту үдерісін жетілдіру;
-мұғалімдер мен оқушылардың пәндік олимпиадаларына қатысу арқылы нәтижелерге қол жеткізу;
-«Оқуға құштар мектеп», «Дебаттар», «Өзін-өзі басқару күні», жобаларын іске асыру;
-мұғалімдерді облыс, республика көлеміндегі кәсіптік байқауларға қатыстыруға әдістемелік көмек көрсету;
-оқушылардың білім жетістіктерін бағалауға арналғанхалықаралық салыстырмалы зерттеулерге дайындықты ұйымдастыру (TIMSS, PISA, PIRLS,TALIS);
-дарынды және талантты оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытуда аудандық, облыстық, республикалық шығармашылық жарыстар мен олимпиадаларға, интелектуалды ойындар мен пікір сайыстарға қатыстыру;
-«Рухани жаңғыру» қоғамдық сананы жаңғырту бағдарламасының 6 бағытын ескере отырып, тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріндегі ауқымды идеялар мен тәсілдерін жүзеге асыру;
-қосымша білім беру қызметтері желісі арқылы оқушылардың өзін іс жүзінде танытуына жағдай жасау, шығармашылық жұмыстарының электронды портфолиосын құру;
-ББЖМ-ға байланысты негізгі пәндер бойынша мұғалімдердің дайындықтарын жүйелі жүргізуге бақылау жасау;
-көп балалы, тұрмысы төмен отбасы балаларына әлеуметтік қолдау көрсету, аз қамтамасыз етілген отбасы балаларын тегін ыстық тамақпен қамтасыз ету;
-білім алушылардың бойына жалпыұлттық идеялардың құндылықтарын сіңіру, көшбасшылық қасиеттерін арттыру,
-білім алушылардың өз денсаулықтары үшін әлеуметтік құзыреттілік пен жауапкершілігін көтеруді ұйымдастыруға жағдай жасау;
-құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу бойынша психологиялық түзету- дамыту жұмыстарын күшейту;
Мектептің әр оқу жылдарындағы жылдық жұмыс жоспарлары жасалған және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес.
2) білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және МЖМБС талаптарына сәйкестігі
Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясының 2020-2023 оқу жылында білім беру процесін ұйымдастыруда қолданыста болған нормативтік-құқықтық актілер төмендегідей: №1кесте
2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары (2018 жылғы 10қазандағы № 556 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), 2020-2021оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, «Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезінде білім беру ұйымдарында оқу процесін жүзеге асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 13 тамыздағы № 345 бұйрығымен бекітілген әдістемелік ұсынымдар және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 28 тамыздағы № ҚР ДСМ-98/2020 бұйрығымен соңғы өзгерістер мен толықтырулар енгізілген қағидалар, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу бағдарламасы,Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 21 сәуірдегі №154 бұйрығы;
2021-2022 оқу жылында 2020 жылғы 12 мамырдағы №195 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбиемен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспары, «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 31 тамыздағы № 444 бұйрығымен бекітілген
«Коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты шектеушаралары кезеңінде орта білім беру ұйымдарында дәстүрлі (штаттық) 2021-2022 оқу жылындағы оқу процесін ұйымдастыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдар» және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің 2021жылғы 25 тамыздағы қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» №36 «2021-2022 оқу жылында білім беру ұйымдарында короновирустық инфекцияның алдын алу бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалықіс-шараларды жүргізу туралы» ҚР Денсаулық сақтау министрінің бұйрығы басшылыққа алынып жасалынды.
2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), «2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығының 4 қосымшасы басшылыққа алынып, сабақ кестесі жасалынды.
2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) және (Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 бұйрығы) «2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығының 4 қосымшасы басшылыққа алынып, сабақ кестесі жасалынды.
2022-2023 оқу жылындағы жұмыстық оқу жоспары 2022 жылғы 29 тамыздағы №8 педагогикалық кеңес шешімімен бекітілді.
2) білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі): Бейінді оқыту – жалпы білім беретін мектептердің жоғарғы сатысында даралап оқытуға, оқушының әлеуметіне және мектептің жоғарғы сатысының орта және жоғарғы кәсіптік білім беру мекемелерімен сабақтастығына бағытталған арнайы дайындық жүйесі.
Мектепте білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі) жүзеге асырылуда.
2022-2023 оқу жылында 1-11 сыныптар аралығында Қазақсатан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (Қазақсатан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылы 12 тамыздағы №365 бұйрықпен өзгертулер мен толықтырулар енгізілген) және (Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 бұйрығы) жалпы білім беру мазмұны бойынша жұмыс жасауда.
1-сыныптағы «Цифрлық сауаттылық» пәніне 0,5 сағат берілген. Ол 2022-2023 оқу жылының екінші жарты жылдығында (2023 жылдың қаңтарынан бастап) оқытылады.
2022-2023 оқу жылында 10-11 сыныптар жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыты бойынша оқиды.
«Жаhандық құзыреттілік» таңдау пәндері бойынша «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» курсы 10-11 сыныптарға енгізілді.
Мектепте қолданбалы курстар мен таңдау пәндерінің талапқа сай өткізілуі мектеп әкімшілігі тарапынан үнемі бақылауда болады.
Мектеп психологі тарапынан білім алушылардың кәсіптік бейінділіктерін анықтау мақсатында жұмыстар өз уақтысында жасалып отырды. Білім алушының бейіміне қарай сынып жетекшісімен бірлесе отырып, зерттелген оқушыға болашақта қандай мамандықтың иесі болуы мүмкін екені айтылады. Пән мұғалімдері мектеп оқулығындағы материалды жан-жақты түсіндірді. Нәтижесінде бейінді және бейіналды сыныптарда оқушылар жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндерден аудандық, облыстық олипиадаларда жетістіктерге жетті.
8) ЖББ ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын, гимназиялық компоненттерді іске асыру (2020-2021,2021-2022,ағымдағы оқу жылының вариативтік компонент сабақ кестелерінің көшірмелері, сонымен қатар зияткерлік олимпиадалар мен конкурстарға қатысу нәтижелері қоса беріледі):
2020-2021 оқу жылындағы вариативтік компоненттіңфакультативтеріментаңдаукурстары
2021-2022 оқу жылындағы вариативтік компоненттің факультативтері ментаңдаукурстары
Элективті курстар
2022-2023 оқу жылындағы вариативтік компоненттің факультативтері мен
таңдау курстары
Білім мазмұны теориялық негіздерге сүйене отырып дайындалған, ұсынылатынкурстар өзінің негізгі мақсат міндеттері мен атқартын қызметі дұрыс жолғақойылған, білім алушылар өз бетімен ізденіп білім алуға талпынуда,алғанбілімдерінөмірдеқолданабілугеүйретеді,ғылымның,өндірістің,өнердіңбелгілі бір саласында озық нәтижеге қол жеткізе алатын мамандықты таңдауғабағытталған.
2022-2023 оқу жылдарында мемлекеттік міндетті жалпы білім беру стандарттарына сәйкес мектепте вариативті компоненттегі курстар білім алушылардың қызығушылықтары мен таңдаулары негізінде алынып, бағдарламалар әдістемелік бірлестіктердің ұсынысы бойынша педагогикалық кеңесте бекітіліп, сабақ кестесіне енгізілді.
Курстардың оқыту мақсаттары: біріншіден, оқушыларды кәсіби бағдарлау. Осы мақсаттарға сәйкес курстар келесі талаптарға сәйкес жоспарланған:
-оқытуды ұйымдастырудың оқушы мен мұғалімнің білімге қажеттілігіне, оқушылардың болашақ кәсіби іс-әрекеттеріне сәйкес әдіс-тәсілдеріне сүйенуі;
-оқушыларды теориялық тұрғыдан негізделген оқыту барысында сәйкес практикалық іс-әрекетке тарту;
- жеке тұлғалық мәнінің болуы, кәсіби кадрларды дайындау тұрғысынан, сондай-ақ, оқушының жеке тұлғасын дамытудағы өзектілігі ;
- оқушының әлеуметтенуіне және түрлі жағдаяттарға бейімделуіне мүмкіндік туғызуы және саналы түрде кәсіби тұрғыдан өзін-өзі анықтауға мүмкіндік
ҚОРЫТЫНДЫСЫ
Жаңатас қаласы «19 » маусым 2023 жыл
- Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер:
Білім беру ұйымының толық атауы | «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Cарысу ауданының білім бөлімінің Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Білім беру ұйымының орналасқан жері (заңды мекенжайы және нақты орналасқан жерінің мекен-жайы) | Жамбыл облысы Сарысу ауданы Жаңатас қаласы 3-ші шағынаудан №16 үй Индекс 080704 |
Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт) | Телефон: 872634-6-26-32 Мектеп директоры: Сарсекова Кенжекул Дуйсенбековна Эл.пошта: auezov.zhanatas@mail.kz Web-сайт: auezov-zhanatas.mektebi.kz |
Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (басшының Т.А.Ә., лауазымға тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі) | «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Cарысу ауданының білім бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 01.08.2022 жыл № 357 бұйрығымен Сарсекова Кенжекул Дуйсенбековна директорлық лауазымға тағайындау туралы бұйрығы. |
Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары (заңды тұлғаны және жарғыны мемлекеттік тіркеу не қайта тіркеу туралы анықтаманың/куәліктің көшірмесі қоса беріледі) | Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі Жамбыл облысы Әділет департаменті Талас ауданаралық Әділет басқармасы 03 ақпан 2021 жылы мемлекеттік қайта тіркеуден өткен. Алғашқы тіркелген күні: 21.03.2000 жыл БСН 000340002224 «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Сарысу ауданының білім бөлімінің «Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Жарғысына (бұдан әрі-Жарғы) өзгерістер енгізілді. |
Рұқсат беру құжаттары (білім беру қызметіне лицензия және оған қосымша және (немесе) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарламаны жіберу туралы талон) | «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Жамбыл облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаменті» мемлекеттік мекемесіне (алғашқы берілген күні) №KZ23LAA00023067 10.02.2021 жылы «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Cарысу ауданының білім бөлімінің Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясы» КММ коммуналдық мемлекеттік мекемесіне лицензия берілген. Білім беру қызметімен айналысу үшін лицензияға қосымша лицензияланатын қызмет түрі-кадрларды даярлау бағыттарының атауы «Жалпы орта білім беру». Жамбыл облысының білім саласында сапаны қамтамасыз ету департаментінің 2021 жылғы 10 ақпандағы №128 бұйрығының негізінде берілді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті Жамбыл облысының Білім саласындағы бақылау департаменті №KZ12RVK00007546 Берілген күні: 12.03.2012ж. |
1) білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарының болуы және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі
1. Бүркітті 8 жылдық орталау мектебі -1958ж
2. Мұхтар Әуезов орта мектебі – 1974ж
3. Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназия статусы-2007ж
Күрделі жөндеуден өткен жылы - 2015ж.
Мектептің әр оқу жылдарындағы жылдық жұмыс жоспарлары жасалған.
2020-2021, 2021-2022 оқу жылдарында мектеп «Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы бәсекеге қабілетті, шығармашыл, білімді тұлғаны қалыптастыру» тақырып аясында оқу-тәрбие процессін жүзеге асырды.
Мақсаты:
1. Оқу және тәрбие үрдісінде білім алушыларды білім беру ресурстары мен
технологияларына бірдей қолжетімділікті қамтамасыз ету.
2. Білім алуға деген жеке тұлғаның сұраныстарын қанағаттандыру,
функционалдық сауаттылықты жетілдіру.
3. Мектеп өмірін ізгілендіру мен демократияландыру арқылы оқушының жеке
тұлғасының интеллектуалды, рухани және дене бітімінің дамуының
қалыптасуына қолайлы жағдай туғызу.
4. Оқу-тәрбие жұмысының негізгі өзегі ретінде тұлғалық бағдарлы, гуманды
тұлғалық педагогика идеясы ұстанымдарын қолдану.
5. Мәңгілік ел қазақ халқының ұлттық идеясының құндылықтарын енгізу,
рухани жаңғыру аясында бағыт беру.
Міндеттері:
- оқытудың қауіпсіз және жайлы ортасын қамтамасыз ету;
- үздік практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу;
- оқытудың сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету;
- білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық
- мектепті цифрлық инфрақұрылыммен және қазіргі заманғы
- білімді, құзырлы, шығармашыл, өзін-өзі және қоғамды дамытуға қабілетті
2022-2023 оқу жылдарында мектеп «Нәтижеге бағытталған білім беру арқылы бәсекеге қабілетті, құзыретті жеке тұлғаны дамыту» тақырыбында жұмыс жасады.
Бұл тақырыпты іске асыру мақсаты: Мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін және жеке тұлғаның қабілетін оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, сапалы білімге қол жеткізу, рухани дамыған азаматты қалыптастыру болды. Оқушылардың парасаттылығын және жеке ой - өрісін дамыту. Осы мақсатты іске асыру үшін төмендегі міндеттерді көздеді.
Міндеттері:
- мемлекеттік стандарт бойынша белгіленген жалпы білім беру;
- білім мазмұнына жаңалық енгізудің тиімді жаңа әдістерін іздестіру, оларды жүзеге асыра алатын мұғалімдерді даярлау.
- нәтижеге бағытталған білім беру мақсатында негізгі пәндер шеңберінен тысқары, жеке тұлғаның сұранысына, ерекшелігіне байланысты жеке басына бағытталған білім беру үрдісін ұйымдастыру.
- оқушыларға саналы әрі сапалы білім беру арқылы жоғары көрсеткіштерге жету.
- технологиялық деңгейге көшуге байланысты оқу-тәрбие процесінің
нормативті- құқықтық, ғылыми-әдістемелік және материалды-техникалық қамтылуын жаңарту;
- цифрлық инфрақұрылыммен және ресурстармен жабдықтау;
-мұғалімдердің біліктілігін арттырудың қысқа мерзімді курстарына, оның ішінде онлайн курстарына қатыстыру;- балалардың әлеуметтік қорғалуын, конституциялық құқығын қамтамасыз ету;
- ең көп қажет етілетін бейіндер: математикалық- жаратылыстану және қоғамдық-гуманитарлық білім беру бейіндері бойынша даярлықтың жоғары
дәрежеде іске асуын қамтамасыз ету.
-білім сапасын арттыру мақсатында белсенді оқыту тәсілдерін анықтаудағы LESSON STUDY үдерісін жүргізу;
-инклюзивті білім беру жағдайындағы ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды оқыту үдерісін жетілдіру;
-білім алушыларға сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету;
-уртеден кәсіби бағдар беру жұмысын жүргізу;-мұғалімдер мен оқушылардың пәндік олимпиадаларына қатысу арқылы нәтижелерге қол жеткізу;
-«Оқуға құштар мектеп», «Дебаттар», «Өзін-өзі басқару күні», жобаларын іске асыру;
-мұғалімдерді облыс, республика көлеміндегі кәсіптік байқауларға қатыстыруға әдістемелік көмек көрсету;
-оқушылардың білім жетістіктерін бағалауға арналғанхалықаралық салыстырмалы зерттеулерге дайындықты ұйымдастыру (TIMSS, PISA, PIRLS,TALIS);
-дарынды және талантты оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытуда аудандық, облыстық, республикалық шығармашылық жарыстар мен олимпиадаларға, интелектуалды ойындар мен пікір сайыстарға қатыстыру;
-«Рухани жаңғыру» қоғамдық сананы жаңғырту бағдарламасының 6 бағытын ескере отырып, тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріндегі ауқымды идеялар мен тәсілдерін жүзеге асыру;
-қосымша білім беру қызметтері желісі арқылы оқушылардың өзін іс жүзінде танытуына жағдай жасау, шығармашылық жұмыстарының электронды портфолиосын құру;
-ББЖМ-ға байланысты негізгі пәндер бойынша мұғалімдердің дайындықтарын жүйелі жүргізуге бақылау жасау;
-көп балалы, тұрмысы төмен отбасы балаларына әлеуметтік қолдау көрсету, аз қамтамасыз етілген отбасы балаларын тегін ыстық тамақпен қамтасыз ету;
-білім алушылардың бойына жалпыұлттық идеялардың құндылықтарын сіңіру, көшбасшылық қасиеттерін арттыру,
-білім алушылардың өз денсаулықтары үшін әлеуметтік құзыреттілік пен жауапкершілігін көтеруді ұйымдастыруға жағдай жасау;
-құқық бұзушылық пен қылмыстың алдын алу бойынша психологиялық түзету- дамыту жұмыстарын күшейту;
Мектептің әр оқу жылдарындағы жылдық жұмыс жоспарлары жасалған және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес.
2) білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және МЖМБС талаптарына сәйкестігі
Мұхтар Әуезов атындағы мектеп-гимназиясының 2020-2023 оқу жылында білім беру процесін ұйымдастыруда қолданыста болған нормативтік-құқықтық актілер төмендегідей: №1кесте
Білім беру деңгейлері | МЖМБС | Типтік оқу жоспарлары | Типтік оқу бағдарламалары |
2020-2021 оқу жылы | |||
Мектепалды дайындық | ҚР МЖМБС (№604) 31.10.2018ж) | 12.12.2012 №557 | 12.08.2016 №499 |
1-4 сыныптар | 08.11.2012 №500 (4.09.2018 №441) | 03.04.2013 №115 (8.04.2016 №226 10.05.2018 №199 17.10.2018 №576) | |
5-9 сыныптар | 8.11.2012 №500 (4.09.2018 №441 17.08.2020 №350) | 03.04.2013 №115 (25.10.2017 545) | |
10-11 сыныптар | 8.11.2012 №500 (4.09.2018 №441 15.05.2019 №205 17.08.2020 №350) | 3.04.2013 №115 (27.07.2017 №352 07.03.2019 №105 21.04.2020 №154 | |
2021-2022 оқу жылы | |||
Мектепалды дайындық | ҚР МЖМБС (№604) 31.10.2018ж (№372) 28.08.2020ж | 12.12.2016 №557 12.05.2020 №195 | 12.08.2016 №499 |
1-4 сыныптар | 08.11.2012 №500 (20.08.2021 №415) | 03.04.2013 №115 | |
5-10 сыныптар | 8.11.2012 №500 (20.08.2021 №415) | ||
11 сыныптар | 8.11.2012 №500 (26.03.2021№ 125) | ||
2022-2023 оқу жылы | |||
Мектепалды дайындық | ҚР МЖМБС (№348) 03.08.2022ж) | 12.12.2016 №557 09.08.2022 №394 | 12.08.2016 №499 |
1-4 сыныптар | 30.09.2022 №412 08.11.2012 №500 | 03.04.2013 №115 | |
5-9 сыныптар | (12.08.2022 №365) | ||
10-11 сыныптар | 30.09.2022 №412 08.11.2012 №500 |
2021-2022 оқу жылында 2020 жылғы 12 мамырдағы №195 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбиемен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрығымен бекітілген Үлгілік оқу жоспары, «2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 31 тамыздағы № 444 бұйрығымен бекітілген
«Коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты шектеушаралары кезеңінде орта білім беру ұйымдарында дәстүрлі (штаттық) 2021-2022 оқу жылындағы оқу процесін ұйымдастыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдар» және «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы «Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің 2021жылғы 25 тамыздағы қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» №36 «2021-2022 оқу жылында білім беру ұйымдарында короновирустық инфекцияның алдын алу бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалықіс-шараларды жүргізу туралы» ҚР Денсаулық сақтау министрінің бұйрығы басшылыққа алынып жасалынды.
2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), «2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығының 4 қосымшасы басшылыққа алынып, сабақ кестесі жасалынды.
2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы №557 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізілген) және (Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 бұйрығы) «2022-2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты, «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиялық талаптар» санитариялық қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығының 4 қосымшасы басшылыққа алынып, сабақ кестесі жасалынды.
2022-2023 оқу жылындағы жұмыстық оқу жоспары 2022 жылғы 29 тамыздағы №8 педагогикалық кеңес шешімімен бекітілді.
2) білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі): Бейінді оқыту – жалпы білім беретін мектептердің жоғарғы сатысында даралап оқытуға, оқушының әлеуметіне және мектептің жоғарғы сатысының орта және жоғарғы кәсіптік білім беру мекемелерімен сабақтастығына бағытталған арнайы дайындық жүйесі.
Мектепте білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі) жүзеге асырылуда.
2022-2023 оқу жылында 1-11 сыныптар аралығында Қазақсатан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (Қазақсатан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылы 12 тамыздағы №365 бұйрықпен өзгертулер мен толықтырулар енгізілген) және (Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі №412 бұйрығы) жалпы білім беру мазмұны бойынша жұмыс жасауда.
1-сыныптағы «Цифрлық сауаттылық» пәніне 0,5 сағат берілген. Ол 2022-2023 оқу жылының екінші жарты жылдығында (2023 жылдың қаңтарынан бастап) оқытылады.
2022-2023 оқу жылында 10-11 сыныптар жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыты бойынша оқиды.
«Жаhандық құзыреттілік» таңдау пәндері бойынша «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері» курсы 10-11 сыныптарға енгізілді.
Мектепте қолданбалы курстар мен таңдау пәндерінің талапқа сай өткізілуі мектеп әкімшілігі тарапынан үнемі бақылауда болады.
Мектеп психологі тарапынан білім алушылардың кәсіптік бейінділіктерін анықтау мақсатында жұмыстар өз уақтысында жасалып отырды. Білім алушының бейіміне қарай сынып жетекшісімен бірлесе отырып, зерттелген оқушыға болашақта қандай мамандықтың иесі болуы мүмкін екені айтылады. Пән мұғалімдері мектеп оқулығындағы материалды жан-жақты түсіндірді. Нәтижесінде бейінді және бейіналды сыныптарда оқушылар жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы пәндерден аудандық, облыстық олипиадаларда жетістіктерге жетті.
8) ЖББ ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын, гимназиялық компоненттерді іске асыру (2020-2021,2021-2022,ағымдағы оқу жылының вариативтік компонент сабақ кестелерінің көшірмелері, сонымен қатар зияткерлік олимпиадалар мен конкурстарға қатысу нәтижелері қоса беріледі):
2020-2021 оқу жылындағы вариативтік компоненттіңфакультативтеріментаңдаукурстары
1-4сыныптар | |||||
№ | Сыныбы | Таңдау бойынша сабақтар | Сағат саны | Белсенді-қозғалмалысипаттағы жеке жәнетоптықсабақтар | Сағатсаны |
1 | 1«а,ә,б» | Көркемжазу | 3 | Қоршаған орта | 3 |
2 | 1«а,ә,б» | Тіл дамыту | 3 | Қызықты математика | 3 |
3 | 1«а,ә,б» | Әдептілік әліппесі | 3 | ||
4 | 1«а,ә,б» | Логика | 3 | ||
5 | 1 «в,г,д,е» | - | Қоршаған орта | 4 | |
6 | 1 «в,г,д,е» | - | Қызықты математика | 4 | |
7 | 2 «а,ә,б,в» | Ғажайып табиғат | 4 | Мәнерлеп оқу тәсілдері | 4 |
8 | 2 «а,ә,б,в» | Тіл дамыту | 4 | ||
9 | 2 «а,ә,б,в» | Логикалық математика | 4 | ||
10 | 2 «а,ә,б,в» | Көркем жазу | 4 | ||
11 | 3 «а,ә,б,в» | Тіл дамыту | 4 | ||
12 | 3 «а,ә,б,в» | Жас өлкетанушы | 4 | Қазақтың ұлттық-рухани қазыналары | 4 |
13 | 3 «а,ә,б,в» | Шешендік өнер | 4 | Поэзия баспалдағы | 4 |
14 | 3 «а,ә,б,в» | Логикалық математика | 4 | ||
15 | 3 «а,ә,б,в» | Көркем сөз оқу | 4 | ||
16 | 4«а,ә,б» | Жас өлкетанушы | 3 | Логикалық математика | 3 |
17 | 4«а,ә,б» | Тіл дамыту | 3 | ||
18 | 4«а,ә,б» | Шешендік өнер | 3 | ||
19 | 4«а,ә,б» | Қызықты грамматика | 3 |
Элективтікурстар | |||
1 | 5 | Сөз құрамын оқыту | 7 |
2 | Ұлы географиялық ашылулар | 3 | |
3 | Өзін-өзі тану әлемі | 4 | |
1 | 6 | Мәңгілік ел | 7 |
2 3 | Өлкетану | 4 | |
Қазақстанның қызыл кітабына енген өсімдіктер мен жануарлар әлемі | 4 | ||
4 | Ұлттық шешендік өнер | 3 | |
5 | Риторика | 3 | |
1 | 7 | Ғаламдық география | 3 |
2 | Риторика | 3 | |
1 | 8 | Туған өлке тарихы | 2 |
2 | Оқу сауаттылығы | 5 | |
3 | Informatics / ағылшын | 1 | |
4 | Халықаралық (Times және Piza) тапсырмаларын шығару жолдары | 4 | |
1 | 9 | Зайырлылық және дінтану негіздері | 6 |
2 | Мұхтартану | 2 | |
3 | Абайтану | 6 | |
4 | Физикалық, техникалық модельдеу | 2 | |
5 | Құндылықтар негізі | 2 |
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша | |||
1 | 5 | Сиқырлы политра | 3 |
2 | Ұлттық қолөнер | 4 | |
1 | 6 6 | Робототехника негіздері | 2 |
2 | «Ғажайып фигуралар» | 2 | |
3 | Оригами | 3 | |
1 | 7 | Көшбасшы мектебі | 3 |
2 | Футбол әдіс тәсілдері | 3 | |
1 | 8 | Жаңартылған баскетбол | 2 |
2 | Тіл білімінің негіздері | 4 | |
1 | 9 | Ғаламшардың ғажайыптары мен құпиясы | 2 |
2 | Ұлттық қолөнер | 4 |
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша | |||
10 «А,Ә» жаратылыстану-математикалық бағыт | Геоэкология | 2 | |
Биофизика элементтері | 2 | ||
Күрделілігі жоғары химиялық есептер шығару | 2 | ||
Мәтіндік есептер | 2 | ||
Саясаттануға кіріспе | 1 | ||
АӘД | 2 | ||
Эссе жазудың стратегиясы | 1 | ||
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша | |||
10 «Б» қоғамдық -гуманитарлық бағыт | Күрделілігі жоғары химиялық есептер шығару | 1 | |
Биофизика элементтері | 1 | ||
АӘД | 1 | ||
Ағылшын тілі грамматикасы | 1 | ||
Информатика әлемі | 1 | ||
Мәтінмен жұмыс істеудің тиімді жолдары | 1 | ||
Web-дизайн | |||
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша | |||
11 «А,Ә» жаратылыстану-математикалық бағыт | Логикалық есептерді шешу тәжірибесі | 2 | |
Дүниежүзі демографиясы | 2 | ||
Күрделілігі жоғары химиялық есептер шығару жолдары | 2 | ||
Мультимедиялық технология | 2 | ||
Күрделілігі жоғары физикалық есептер шығару практикумы | 1 | ||
Этнолингвистика | 1 | ||
Физикадан эксперименттік есептерді шығару | 1 | ||
Іскерлік қазақ тілі | 1 | ||
Жеке және топтық сабақтар жаратылыстану бағыты бойынша | |||
10 «Б» қоғамдық -гуманитарлық бағыт | Күрделілігі жоғары химиялық есептер шығару | 1 | |
Биофизика элементтері | 1 | ||
АӘД | 1 | ||
Ағылшын тілі грамматикасы | 1 | ||
Информатика әлемі | 1 | ||
Мәтінмен жұмыс істеудің тиімді жолдары | 1 | ||
Web-дизайн | 1 | ||
1-4сыныптар | |||||
№ | Сыныбы | Таңдау бойынша сабақтар гимназиялық компонент | Сағатсаны | Белсенді қозғалмалы жеке және топтық жұмыстар гимназиялық үйірмелер | Сағатсаны |
1 | 1«а,ә,б,в» | Көркем жазу | 4 | Сандар сыры | 4 |
2 | 1«а,ә,б,в» | Тіл дамыту | 4 | Ертегілер елінде | 4 |
3 | 1«а,ә,б,в» | Логика | 4 | Тіл ашар | 4 |
4 | 1«а,ә,б,в» | Әдептілік әліппесі | 4 | Шебер қолдар | 6 |
5 | 2 «а,ә,б» | Сауаттылық әлемі | 3 | Жұмсақ ойыншық | 3 |
6 | 2 «а,ә,б» | Көркем жазу | 3 | Қоршаған орта және экология | 3 |
7 | 2 «а,ә,б» | Геометрия әлемі | 3 | Қызықты дүниетану | 3 |
8 | 2 «а,ә,б» | Логика әлемінде | 3 | Шебер қолдар | 4,5 |
9 | 3 «в,г,д,е» | 4 | Шебер қолдар | 4 | |
10 | 3 «а,ә,б,в» | Тіл дамыту | 4 | Жас зерттеушілер | 4 |
11 | 3 «а,ә,б,в» | Математика күнделікті өмірде | 4 | Ұлттық ойындар | 4 |
12 | 3 «а,ә,б,в» | Геометрия әлемінде | 4 | Қызықты дүниетану | 4 |
13 | 3 «а,ә,б,в» | Логика әлемінде | 4 | Шебер қолдар | 6 |
14 | 3 «г,д,е,ж» | Сиқырлы қылқалам | 4 | ||
15 | 4«а,ә,б,в» | Геометрия әлемінде | Ұлттық ойындар | 4 | |
16 | 4«а,ә,б,в» | Экономикаға кіріспе | Қызықты дүниетану | 4 | |
17 | 4«а,ә,б,в» | Тіл дамыту | Зерек | 4 | |
18 | 4«а,ә,б,в» | Оқушылардың сауаттылығын дамыту тапсырмаллары | Шебер қолдар | 6 | |
19 | 4 «г,д,е,ж» | Жас зерттеушілер | 4 |
5-11сыныптар | |||||
№ | Сыныбы | Элективті курстар | Сағатсаны | Белсенді қозғалмалы жеке және топтық жұмыстар гимназиялық үйірмелер | Сағатсаны |
1 | 5 «а,ә,б» | Парасаттылық және әдеп | 7 | Робототехника негіздері | 3 |
2 | 5 «а,ә,б» | Лексика әлеміне саяхат | 3 | Жас баскетюолшылар | 3 |
3 | 5 «в,г,д,е» | Мәтінді талдауға үйрету | 4 | ||
4 | 5 «а,ә,б» | Былғары доп | 3 | ||
5 | 5 «а,ә,б» | Оригами | 4,5 | ||
6 | 6 «а,ә,б» | Экология | 3 | Шахматтағы ғажайып фигуралар | 4 |
7 | 6 «а,ә,б» | Сөз таптарының түрленуі | 6 | Сиқырлы политра | 3,5 |
8 | 6 «б» | Хор өнері | 1 | Робототехника негіздері | 1 |
9 | 6 «а,ә,б» | Футболдың әдіс-тәсіллдері | 3 | ||
10 | 6 «а,ә» | Ән жанрлары | 2 | ||
11 | 6 «в,г,д,е» | Шешендік сөз өнері | 4 | ||
12 | 7 «а,ә,б,в» | Эмоционалды интелект | 7 | Оригами | 6 |
13 | 7 «б,в» | Физикалық процестерді модельдеу | 2 | Жас волейболшылар | 4 |
14 | 7 «а,ә,б,в,г» | (Times және Piza) тапсырмаларын шығару жолдары | 5 | Шебер қолдар | 4 |
15 | 7 «д,е» 7 «а,ә» | Тоғызқұмалақ логикамен үндес | 2 | Ғажайып фигуралар | 2 |
16 | 7 «б,в» | Жас баскетболшылар | 2 | ||
17 | 8 «а,ә,б, в,г,д» | Медиасауаттылық | 6 | ||
18 | 8 «а,ә,б, в,г,д» | Туған өлке тарихы | 6 | ||
19 | 8 «а,ә,б» 8 «а» 8 «ә» 8 «б» | ІТ-дегі бизнес | 3 | Сәндік қолданбалы өнер Волейбол әлемінде Жас техник Зерде Шахматтағы ғажайып фигуралар Композиция | 4,5 3 3 1 1 1 |
20 | 9 «а,ә,б, в,г,д» | Зайырлылық және дінтану негіздері | 6 | ||
21 | 9 «а,ә» | Сәндік бұйымдар | 3 | ||
22 | 9 «а,ә» | Баскетболдың әдіс-тәсілдері | 2 | ||
23 | 9 «а,ә» | Ұлттық қолөнер | 2 | ||
24 | 9 «а,ә» | Үстел тенисі | 2 |
Элективті курстар | |||
10 «Ә,Б» жаратылыстану-математикалық бағыт | Кәсіпкерлік және бизнес негіздері | 2 | |
Әлем ғажайыптарына саяхат | 2 | ||
Жоғары деңгейлі физикалық есептер шығару | 1 | ||
Заманауи программалау тілі-Python | 1 | ||
Сауатты сөйлеу жолдары | 1 | ||
Элективті курстар | |||
10 «А» қоғамдық -гуманитарлық бағыт | Кәсіпкерлік және бизнес негіздері | 1 | |
Әлемдік өркениеттер тарихы | 1 | ||
Эссе жазудың стратегиясы | 1 | ||
Көркем шығарманы оқыту | 1 | ||
Саясаттану | 1 | ||
Сауатты сөйлеу жолдары | 1 | ||
Қазақ тілінің стилисикасы | 1 | ||
11 «А,Ә» жаратылыстану-математикалық бағыт | Кәсіпкерлік және бизнес негіздері | 2 |
Дүниежүзі демографиясы | 2 | |
Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты | 2 | |
Нанотехнологияға кіріспе | 2 | |
Элективті курстар | ||
11 «Б» қоғамдық -гуманитарлық бағыт | Кәсіпкерлік және бизнес негіздері | 1 |
Дүниежүзі демографиясы | 1 | |
Эссе жазудың стратегиясы | 1 | |
Логикалық есептерді шешу тәжірибесі | 1 | |
Қазақ жерінде ХІХ-ХХ ғасырларда жүргізілген реформалар | 1 | |
Тоғызқұмалақ-есептеу сандары | 1 | |
таңдау курстары
№ | Үйірме атауы | Сынып | сағат саны | Үйірме атауы | сынып | сағат саны |
1 | "Ертегілер елінде" | 1 "А" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 2 "А" | 1 |
2 | "Ертегілер елінде" | 1 "Ә" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 2 "Ә" | 1 |
3 | "Ертегілер елінде" | 1 "Б" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 2 "Б" | 1 |
4 | "Ертегілер елінде" | 1 "В" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 2 "В" | 1 |
5 | "Ертегілер елінде" | 1 "Г" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 2 "Г" | 1 |
6 | "Ертегілер елінде" | 1 "Ж" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 2 "Ғ" | 1 |
7 | "Ертегілер елінде" | 1 "Д" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 2 "Д" | 1 |
8 | "Ертегілер елінде" | 1 "Е" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 2 "Е" | 1 |
№ | Үйірме атауы | Сынып | сағат саны | Үйірме атауы | сынып | сағат саны |
1 | "Сиқырлы қылқалам" | 3 "А" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 4 "А" | 1 |
2 | "Сиқырлы қылқалам" | 3 "Ә" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 4 "Ә" | 1 |
3 | "Сиқырлы қылқалам" | 3 "Б" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 4 "Б" | 1 |
4 | "Сиқырлы қылқалам" | 3 "В" | 1 | "Таңғажайып шахмат" | 4 "В" | 1 |
5 | "Сиқырлы қылқалам" | 3 "Г" | 1 | "Жас зерттеуші" | 4 "Г" | 1 |
6 | "Сиқырлы қылқалам" | 3 "Д" | 1 | "Жас зерттеуші" | 4 "Д" | 1 |
7 | "Сиқырлы қылқалам" | 3 "Е" | 1 | "Жас зерттеуші" | 4 "Е" | 1 |
"Жас зерттеуші" | 4 "Ж" | 1 |
№ | Үйірме атауы | сынып | сағат саны | Үйірме атауы | сынып | сағат саны |
1 | Жаһандық құзыреттілік | 5 "а,ә,б,в, г,д,е,ж" | 4 | Жаһандық құзыреттілік | 6 "а,ә,б,в, г,д,е" | 3,5 |
2 | Жаһандық құзыреттілік | 7 "а,ә,б,в, г,д,е," | 3,5 | Жаһандық құзыреттілік | 8 "а,ә,б,в, г,д,е," | 3,5 |
3 | Жаһандық құзыреттілік | 9 "а,ә,б,в, г,д,е," | 3,5 | Жаһандық құзыреттілік | 10 «а,ә,б» | 3 |
4 | Жаһандық құзыреттілік | 11 «а,ә,б» | 3 | - | - | - |
№ | гимназиялық компонент | сынып | сағат саны | гимназиялық үйірме | сынып | сағат саны |
1 | Көркем жазу | 1 "а,ә, б,в" | 4 | "Сандар сыры" үйірмесі | 1 "а,ә, б,в" | 4 |
2 | Тіл дамыту | 1 "а,ә, б,в" | 4 | "Жаратылыстану жұмбақтары" үйірмесі | 1 "а,ә, б,в" | 4 |
3 | Математика | 1 "а,ә, б,в" | 4 | "Тілашар" үйірмесі | 1 "а,ә, б,в" | 4 |
4 | Әдептілік әліппесі | 1 "а,ә, б,в" | 4 | "Шебер қолдар" үйірмесі | 1 "а,ә, б,в" | 4 |
5 | Әдебиеттік оқу | 2 "а,ә, б,в" | 4 | "Мәнерлеп оқу" | 2 "а,ә, б,в" | 4 |
6 | Тіл дамыту | 2 "а,ә, б,в" | 4 | "Қоршаған орта және экология" | 2 "а,ә, б,в" | 4 |
7 | Көркем жазу | 2 "а,ә, б,в" | 4 | "Қызықты дүниетану" | 2 "а,ә, б,в" | 4 |
8 | Математика | 2 "а,ә, б,в" | 4 | "Шебер қолдар" | 2 "а,ә, б,в" | 4 |
9 | Тіл дамыту | 3 «а,ә,б» | 3 | "Жас зерттеушілер" | 3 «а,ә,б» | 3 |
10 | Математика | 3 «а,ә,б» | 3 | "Ұлттық ойындар" | 3 «а,ә,б» | 3 |
11 | Көркем жазу | 3 «а,ә,б» | 3 | "Отбасылық оқу сағаты" | 3 «а,ә,б» | 3 |
12 | Мәнерлеп оқу | 3 «а,ә,б» | 3 | "Шебер қолдар" | 3 «а,ә,б» | 3 |
13 | Оқу сауаттылығы | 4 "а,ә, б,в" | 4 | "Ұлттық ойындар" | 4 "а,ә, б,в" | 4 |
14 | Тіл дамыту | 4 "а,ә, б,в" | 4 | "Жас зерттеуші" | 4 "а,ә, б,в" | 4 |
15 | Көркем жазу | 4 "а,ә, б,в" | 4 | "Парасаттылық және әдеп үйірмесі" | 4 "а,ә, б,в" | 4 |
16 | Математика | 4 "а,ә, б,в" | 4 | "Шебер қолдар" | 4 "а,ә, б,в" | 4 |
2022-2023 оқу жылдарында мемлекеттік міндетті жалпы білім беру стандарттарына сәйкес мектепте вариативті компоненттегі курстар білім алушылардың қызығушылықтары мен таңдаулары негізінде алынып, бағдарламалар әдістемелік бірлестіктердің ұсынысы бойынша педагогикалық кеңесте бекітіліп, сабақ кестесіне енгізілді.
Курстардың оқыту мақсаттары: біріншіден, оқушыларды кәсіби бағдарлау. Осы мақсаттарға сәйкес курстар келесі талаптарға сәйкес жоспарланған:
-оқытуды ұйымдастырудың оқушы мен мұғалімнің білімге қажеттілігіне, оқушылардың болашақ кәсіби іс-әрекеттеріне сәйкес әдіс-тәсілдеріне сүйенуі;
-оқушыларды теориялық тұрғыдан негізделген оқыту барысында сәйкес практикалық іс-әрекетке тарту;
- жеке тұлғалық мәнінің болуы, кәсіби кадрларды дайындау тұрғысынан, сондай-ақ, оқушының жеке тұлғасын дамытудағы өзектілігі ;
- оқушының әлеуметтенуіне және түрлі жағдаяттарға бейімделуіне мүмкіндік туғызуы және саналы түрде кәсіби тұрғыдан өзін-өзі анықтауға мүмкіндік